اتاق فرار صومعه

اتاق فرار صومعه قم
ژانروحشت، جنایی
درجه سختی8 از 10
تعداد نفرات4 الی 8 نفر
زمان80 دقیقه
محدودیت سنی15+ سال
قیمت120000 تومان

اتاق فرار صومعه قم، یکی از بهترین بازی های ژانر ترس و وحشت در استان است که به تازگی افتتاح شده و دومین بازی از مجموعه قدرتمند ردپا که در خیابان باجک استان قم واقع گردیده است.

اتاق فرار صومعه

داستان اتاق فرار صومعه قم

داستان بازی الهام گرفته از یک داستان واقعی است .روستایی متروکه در ۲۵ کیلومتری صومعه سرای استان گیلان

جایی که تمام سکنه این منطقه در حدود ۲۵۰ سال پیش به‌علت شیوع بیماری طاعون سیاه، جان خود را از دست دادند

اما مهمترین اتفاق ترسناکی که در این روستا افتاده به حدود ۳۷ سال پیش یعنی سال ۱۳۶۵ برمیگردد

زمانی که چهار پسر جوان تصمیم می‌گیرند یک شب را در این منطقه متروکه بگذرانند

اهالی مناطق اطراف سعی کردند تا آن‌ها را از این تصمیم منصرف کنند؛ اما پسرهای جوان به آن‌ها می‌گویند که این شایعات دروغی بیش نیست و برای اثبات این حرفشان حاضر هستند که شب را تا صبح در این روستا بمانند.

در حالیکه برخی منتظر بودند تا صبح شود و راز این روستای رمزآلود مشخص گردد؛

اما شب هنگام، دو نفر از این چهار پسر به دلایلی نامعلوم فرار می‌کنند و دو نفری که باقی ماندند به سرنوشت بسیار غم انگیزی دچار میشوند؛ یکی از آن‌ها از ترس، جان خود را از دست داده و نفر دوم نیز به جنون دچار می‌شود و هرگز به حالت عادی برنمی‌گردد.

طبق گفته محلی‌ها پس از این ماجرا برای مدتها ورودی روستا پلمپ شد و دیگر هیچ فردی جرات رفتن به آنجا حتی در روز را نداشت.

اما درست ۴ سال بعد از حادثه سال ۱۳۶۵ داستان هولناک و مرموز دیگری در این منطقه اتفاق افتاد. سه دختر مسافر تصمیم می‌گیرند که در مسیر خود یک شب را در این روستا بگذرانند.

آن‌ها شایعاتی راجع به مرگ و داستان پسرهای دانشجو و همچنین نحس بودن این منطقه شنیده بودند و قصد داشتند تا به این شایعات پایان دهند.

اما دو روز بعد، محلی های منطقه در اطراف روستا، یکی از دخترها را در حالی پیدا کردند که در تنه یک درخت مخفی شده بود و از ترس به خود میلرزید؛ طوری که حتی نمیتوانست حرف بزند. سرنوشت دو دختر دیگر نیز بهتر نبود.

طبق گفته های شاهدان ماجرا جسد آنها در حالی پیدا شد که چشم هر دو به نقطه مشخصی خیره شده و بازمانده بود

و اما شما سومین داوطلب برای رفتن به این روستای وهم آلود هستید که در قالب یک تیم تحقیقاتی متخصص پا به این منطقه خواهید گذاشت

مشخصات رزرو بازی اتاق فرار صومعه

برای ورود به بازی صومعه باید حداقل یک تیم 4 نفره تشکیل داده و پس از تشکیل تیم از طریق همین صفحه اقدام به رزرو بازی نمایید. از آن جایی که این بازی با ژانر وحشت در حال فعالیت می باشد، بیماران قلبی نمی توانند وارد این بازی شوند. اتاق فرار صومعه دارای سختی 8 از 10 بوده و جزو بهترین های استان قم است.

بعد از رزرو بازی از طریق سایت، می توانید راس ساعت رزرو شده در محل بازی حضور پیدا نموده و از بازی خود لذت ببرید. حتما توجه داشته باشید که در صورت تاخیر از تایم بازی شما کسر خواهد شد.

آدرس : خیابان باجک ۲ ، بین کوچه ۶۲ و ۶۴

خیابان باجک 2، بین کوچه 62 و 64

12 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *