تونل وحشت دیگر جاذبه های جذاب برای علاقه مندان به ترس است؛ حال ما می‌خواهیم بهترین تونل وحشت تهران را برای شما علاقه مندان به ترس و آدرنالین معرفی کنیم.

تونل وحشت تهران

تونل یا سافاری وحشت یکی از جاذبه های نوین است که که با الهام گرفتن از فیلم های ترسناک و داستان های قدیمی ساخته شده است؛ در اکثر تونل وحشت ها با اتفاقات و برنامه های ناگهانی ترس را به بازیکنان منتقل می‌کنند.

حال ما می‌خواهیم تونل وحشت های تهران را به شما عزیزان معرفی کنیم…

تونل وحشت

تونل وحشت توچال

بام تهران یا همان توچال خودمان، منطقه ای جذاب و دیدنی است که جاذبه های تفریحی و گردشگری بسیار زیادی از جمله بانجی جامپینگ، تونل وحشت و … دارد؛ تونل وحشت توچال برای افراد زیر 17 سال مناسب نمی‌باشد و شرکت در این تونل فقط به صورت گرهی امکان پذیر می‌باشد؛ همچنین برای ورود به این تونل نیازی به هزینه نیست و فقط با تهیه بلیط می‌توانید به این تونا وحشت بروید.

این رو هم بگم که لازم نیست نگران جای پارک وسیله نقلیتون بشید، چون در توچال جای پارک به راحتی در دسترس شماست و همچنین در کنار این تونل جاذبه های تفریحی متعددی نیز وجود دارد که بد نیست آنها را هم تجربه کنید.

سافاری پارک وحشت شعبه سورتمه تهران

سافاری پارک وحشت تهران مرکزی جالب و جذاب و با کیفیت است که با حضور در این مکان می‌توانید اوج هیجان را تجربه کنید؛ برای ساخت این مکان از بهترین و نوین ترین آیتم ها و ایده ها و همچنین امکانات موجود استفاده شده تا بهترین خدمات را به شهروندان و دوستاران ترس ارائه دهد.

این مکان از اتاق ها و تونل های مختلف و ترسناکی از جمله تونل متحرک، سرزمین مردگان، شکنجه گاه بدکارن و گذرگاه جهنم برخور دار است که ترسناک ترین بخش های این مجموعه است.

در این مجموعه هم جای پارک وجود دارد د لازم نیست نگران باشید؛ افراد زیر 12 سال اجازه ورود در این مجموعه را ندارند و همچنین در نزدیکی این مجموعه بوستان گلابدره قرار دارد که می‌توانید از امکانات آنجا مانند سینما پرواز، پیست دوچرخه و اسکیت سواری و … استفاده کنید.

پارک وحشت چیتگر

این مکان توانسته نظرات مثبتی را دریافت کند و طرفداران زیادی دارد؛ همچنین جوانان اکثرا برای استراحت و دور شدن از مشغله های زندگی به این جاذبه تفرحی و گردشگری می‌روند و لحظات خوشی را سپری می‌کنند.

در این جاذبه چندین اتاق و تونل ترسناک مانند تونل گردون و اتاق گاز قرار دارد که رفتن به آنجا کار هر کسی نیست.

این تونل هارا به طور انفرادی هم می‌شود رفت، البته اگر بتوانید تنهایی به آنجا بروید.

در این مجموعه هم جای پارک به راحتی پیدا می‎‌شود و امکانات دیگری هم وجود دارد.

تونل وحشت قلعه سحر آمیز

می‌توان گفت که حریم وحشت قلعه سحرآمیز ترسناک ترین تونلی است می‌توانید آن را تجربه کنید. این تونل در پارک ارم تهران قرار دارد و از بهترین و به روز ترین ماشین ها و وسایل الکترونیکی استفاده شده است که نترسیدن جلوی آنها کاری دشوار و سخت است.

شما هنگام ورود به حریم وحشت قلعه سحرآمیز فیلمی را مشاهده می‌کنید که شما را به سمت اتاق ها و دالان های ترسناک پارک ارم می‌برد؛ به شما توصیه می‌کنم که حتما قبل از رفتن به این تونل خوب فکر کنید تا پشیمان نشوید…

در قلعه سحرآمیز پارک ارم امکانات و تجهیزات جالب و جذاب دیگری هم وجود دارد که می‌توانید پس از خروج از حریم وحشت به آنها هم سر بزنید و لحظات خوشی را سپری کنید.

در این مکان علاوه بر جای پارک بوفه، سینما، سه شهر بازی و جاذبه های دیگری هم وجود دارد که بد نیست به آنها هم مراجعه کنید تا پشیمان نشوید.

….

امید وارم تونسته باشم با این مطلب به سوالتون پاسخ داده باشم و نظرتون رو جلب کرده باشم…

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *