اتاق فرار وحشت قبر

اتاق فرار وحشت قبر
ژانروحشت
درجه سختی8 از 10
تعداد نفرات4 الی 8 نفر
زمان70 دقیقه
محدودیت سنی 18+ سال
قیمت180000 تومان

اتاق فرار وحشت قبر یکی از بازی های مجموعه اسکیپ میشن است و در تهران درست شده است با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری به شما بدهیم.

اتاق فرار وحشت قبر

قبرستانی جن زده در روستای تیس وجود دارد که قدمت آن ۲۵۰۰سال است و همه قبرهای این روستا به طرز عجیبی تخریب شدن ولی یک قبر بدون هیچ خراشی در قبرستان وجود دارد.
شب ها دوروبر ساعت ۳ بامداد، اهالی روستای تیس(سیستان و بلوچستان) از سمت قبرستان روستا صداهایی عجیب و غریب می شنوند.
مردم روستا ببر این باور دارند که این صداهایی که می شنوند از اجنه و شیاطینی است که روح گذشتگان آنها رو مورد آزار و اذیت قرار می دهند.
شما به درخواست اهالی روستای تیس مأمور شدید که وارد این قبرستان بشید تا راز این صدا هایی که مردم می شنوند بفهمید.
و این یک داستان کاملا واقعی است …

مشخصات اتاق فرار وحشت قبر

مشخصات اتاق فرار یکی از بخش هایی می باشد که اگر شما بازیکنان در مورد آن اطلاعاتی داشته باشید، بازی برای شما جذاب تر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اتاق فرار فال نحس

یکی از این مشخصات ژانر می باشد، که ژانر این بازی از وحشت طراحی شده است و برای همین موضوع این بازی برای افراد سنین کمتر از 18+ سال مناسب نیست ولی اگر شما می خواهید کسی را بیاورید که کمتر از 18 سال سن دارد می توانید با پرسنل بازی تماس گرفته و این موضوع را با آنها مطرح کنید.

سختی این بازی 8 از 10 می باشد که یعنی معما های این بازی برای شما کمی سخت طراحی شده است و به خاطر همین موضوع این بازی برای هر سانس 70 دقیقه زمان را درنظر گرفته است که شما بتوانید بازی به راحتی تمام کنید.

اتاق فرار

تعداد نفراتی را که می توانید در تیم خود قرار دهید حداقل 4 نفر و حداکثر 8 نفر است اگر شما در تیم خود از افراد باهوش استفاده کنید می توانید معما های بازی را سریع تر حل کنید.

  • ژانر: وحشت
  • سختی: 8 از 10
  • نفرات: 4 تا 8 نفر
  • زمان: 70 دقیقه
  • محدودیت سنی: 18+ سال

رزرو اتاق فرار وحشت قبر

شما می توانید برای رزرو این بازی به صورت مجازی از طریق سایت های معتبری که وجود دارد هر سانسی را که می خواهید بدون هیچ مشکلی رزرو کیند.

این بازی یکی از بازی هایی می باشد که بسیار محبوب است و توصیه می شود که از جند روز قبل این بازی را رزرو کنید.

این بازی در تمام روز های هفته فعال بوده و شما می توانید از ساعت 14:00 که اولین سانس است تا ساعت 23:30 که آخرین سانس در روز می باشد می توایند رزرو کنید و از امتحان کردن این بازی پر هیجان لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: اتاق فرار بیمارستان زامبی 2

آدرس: تهران،  میرداماد، میرداماد میدان مادر خیابان شاه نظری پلاک 59 طبقه 3 واحد 12

قیمت اتاق فرار وحشت قبر

این بازی هر روز 7 سانس دارد که در ساعت های 14:00 و 15:30 و 17:00 و 18:30 و 20:00 و 21:30 و 23:30 است و مبلغی که برای هر نفر درنظر گرفته شده است 150,000 تومان می باشد که این قیمت نسبت اتاق فرار های دیگری که در تهران قرار دارد قیمت مناسبی است.

این بازی سانس VIP  ندارد و همه سانس هایی که دارد به صورت معمولی می باشد.

و بیعانیه ای که برای هر سانس درنظر گرفته شده است 200,000 تومان است که شما می توانید این مبلغ را پرداخت کرده تا هر سانسی را که در نظر دارید به راحتی رزرو کنید.

سئوالات متداول

ژانر اتاق فرار وحشت قبر چیست؟

این بازی با ژانر وحشت طراحی شده است.

زمان اتاق فرار وحشت قبر چقدر است؟

مدت زمانی که برای این بازی درنظر گرفته شده است 70 دقیقه می باشد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!