اتاق فرار لعین

اتاق فرار لعین
ژانر وحشت وهم آلود مهیج
درجه سختی10 از 10
تعداد نفرات4 الی 8 نفر
زمان100 دقیقه
محدودیت سنی18+ سال
قیمت180000 تومان

اتاق فرار لعین یکی از بازی های مجموعه finalescape است و در شهر تهران درست شده است با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را به شما بدهیم.

اتاق فرار لعین

طمع کردن هم همیشه بد نیست بعضی وقتا قسمت خوبش اون لحظه ای است که قراره قدرت رو به دوستات ها ترجیح بدی مهم هم این نیستش که تو حاکم باشی، مهم این است که تو رو دست اون حاکم، حکم کنی….

مشخصات اتاق فرار لعین

هر اتاق فراری مشخصاتی دارد که باعث می شود تا آن اتاق فرار با بقیه اتاق فرار ها فرق کند و اگر شما بازیکنان این مشخصات را مطالعه کنید بازی برای شما لذت بخش تر خواهد شد.

ژانر یکی از این مشخصات است که ژانر این بازی از وحشت، مهیج و رازآلود طراحی شده است که بخاطر همین موضوع این اتاق فرار برای افرادی که کمتر از 18+ سال هستند مناسب نیست. ولی اگر شما بازیکنی رادارید که کمتر از 18 سال سن دارد می توانید با پرسنل بازی تماس گرفته و این موضوع را با آنها مطرح کنید.

سختی این بازی 10 از 10 می باشد که یعنی معما های خیلی سختی را برای شما درست کرده اند و به همین دلیل پرسنل بازی برای هر سانس 100 دقیقه زمان را درنظر گرفته اند، که گروه شما بتواند بازی را به راحتی به اتمام برساند.

بیشتر بخوانید: اتاق فرار نبش قبر

تعداد نفراتی را که می توانید در تیم خود شرکت دهید حداقل 4 نفر و حداکثر 8 نفر است. شما می توانید در تیم خود از افراد باهوش استفاده کنید تا معما های این بازی را سریع تر حل کنید.

  • ژانر: وحشت، مهیج و رازآلود
  • سختی: 10 از 10
  • نفرات: 4 تا 8 نفر
  • زمان: 100 دقیقه
  • محدودیت سنی: 18+ سال

رزرو اتاق فرار لعین

شما می توانید برای رزرو این بازی به صورت مجازی از طریق سایت های معتبر هر سانسی را درنظر دارید به راحتی و بدون هیچ مشکلی آن سانس را رزرو کنید.

این بازی در تمام روز های هفته فعال است و شما می توانید از ساعت 14:00 که اولین سانس از بازی است و تا ساعت 23:55 که آخرین سانس می باشد می توانید هر سانسی را که از این ساعات می خواهید رزرو کنید و از انجام این بازی پرهیجان لذت ببرید.

لطفا سعی کنید 10 دقیقه قبل از شروع شدن سانس در مجموعه حضور داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اتاق فرار متولد نشده

و اتاق فرار لعین از ساعت 14:00 شروع می شود و تا ساعت 23:55 که آخرین سانس در روز است فعالیت می کند.

آدرس: تهران، خیابان فاطمی، خیابان دکتر فاطمی، خیابان دائمی نبش طباطبایی پلاک 43

اتاق فرار

قیمت اتاق فرار لعین

این بازی هر روز 6 سانس دارد که در ساعت های 14:00 و 16:00 و 18:00 و 20:00 و 22:00 و 23:55 است و مبلغی که برای هر نفر درنظر گرفته شده است 180,000 تومان است که این مبلغ نسبت به اتاق فرار هایی که در تهران قرار دارد کمی زیاد است.

این بازی سانسVIP  ندارد و همه سانس های این بازی به صورت معمولی می باشد.

و بیعانیه ای که برای هر نفر درنظر گرفته شده است 260,000 تومان می باشد و شما می توانید هر سانسی را که می خواهید بازی کنید با پرداخت این مبلغ آن سانس به راحتی رزرو کنید.

اگر شما سانسی را رزرو کردید و این سانس از طرف شما کنسل شود هیچ پولی به شما پس داده نمی شود ولی اگر از طرف اتاق فرار بازی کنسل شد تمام پول شما به طور کامل پس داده خواهد شد.

سئوالات متداول

زمان اتاق فرار لعین چقدر است؟

مدت زمانی که برای هر سانس درنظر گرفته شده است 100 دقیقه می باشد.

سختی اتاق فرار لعین چقدر است؟

این بازی با سختی 10 از 10 طراحی شده است.

2 دیدگاه

  • بهترین اتاق فراری که تو عمرم دیده بودم همین اتاق فرار بود مرسی از سایت بسیار خوبتان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *