اتاق فرار متعلقین شیطان

پوستر اتاق فرار متعلقین شیطان
ژانرترسناک
درجه سختی8 از 10
تعداد نفرات4 الی 8 نفر
زمان90 دقیقه
محدودیت سنی16+ سال
قیمت150000 تومان

اتاق فرار متعلقین شیطان یکی از بازی های مجموعه  fourescape است که در شهر تهران درست شده است با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتر را به شما بدهیم.

اتاق فرار متعلقین شیطان

انجل و لین، کسانی هستند که فکر می کنم صاحب این غار باشند اما یه حسی بهم میگه کار هاشون عادی نیست و هم رفتارشون و یه کاسه ای زیر نیم کاسه این دو نفر است.

و از من تقاضا کردن که نگهبان این غار باشم حقوقی هم که بهم می دهند خیلی بالا است و ارش هم خیلی راحته.

اما یه چند وقتی یه که سوالی فکرمو درگیر کرده و این است که چرا از من خواستن نگهبان این غار باشم، درصورتی که در این غار و اطرافش نه کسی می رود و نه کسی می آید.

تصمیم گرفتم ببینم راز این غار چیست تا اینکه…

مشخصات اتاق فرار متعلقین شیطان

هر اتاق فراری یک کسری مشخصات دارد که باعث می شود آن اتاق فرار با اتاق فرار ها دیگر فرق داشته باشد و اگر شما بازیکنان این مشخصات را بخوانید بازی برای شما لذت بخش تر می شود.

بیشتر بخوانید: اتاق فرار روستای نفرین شده

یکی از این مشخصات ژانر بازی است که ژانر این بازی از وحشت و ماجراجویی تشکیل می شود و این ژانر باعث شده تا بازی برای افرادی که سنشان کمتر از 16+ سال است مناسب نباشد ولی اگر شما می خواهید کسی را بیاورید که سنش کمتر از 16 سال است می توانید با پسنل بازی تماس گرفته و این موضوع را با آنها مطرح کنید.

سختی این بازی 8 از 10 می باشد که یعنی معما های نسبتا سختی را برای بازی طراحی کرده اند و برای اینکه همه تیم ها بتواند بازی را تمام کنند برای بازی 90 دقیقه زمان را در هر سانس تعیین کرده اند و شما می توانید در این مدت زمان بازی را به راحتی تمام کنید.

تعداد نفراتی را که می توانید در تیم خود قرار دهید تا بازی کنند در کمترین حالت 4 نفر و در بیشترین حالت 8 نفر است که شما می توانید بازی این تعداد نفرات بازی را به راحتی تمام کنید.

  • ژانر: وحشت و ماجراجویی
  • سختی: 8 از 10
  • نفرات: 4 تا 8 نفر
  • زمان: 90 دقیقه
  • محدودیت سنی: 16+ سال
  • اتاق فرار

رزرو اتاق فرار متعلقین شیطان

شما می توانید برای رزرو این بازی به صورت مجازی از طریق سایت های معتبری که وجود دارد هر سانسی را در نظر دارید بدون هیچ مشکلی رزرو کنید.

این بازی در تمام روز های هفته فعال می باشد و شما می توانید از ساعت 13:00 که اولین سانس در روز است این بازی تا ساعت 23:00 بازی کنید وو از انجام این بازی پرهیجان لذت ببرید.

لطفا سعی کنید 10 دقیقه قبل از شروع شدن سانس در مجموعه حضور داشته باشید.

آدرس: تهران، دریاچه چیتگر، اتوبان خرازی غرب بلوار جنگلبان جنوب خیابان میلاد دوم خیابان کوچه میلاد چهارم شقی تقاطع میلاد پنجم و میثاق یکم پلاک 3 ( روبه روی زمین خاکی).

بیشتر بخوانید: اتاق فرار امانتدار شیطان

قیمت اتاق فرار متعلقین شیطان

این بازی در هر روز 6 سانس دارد که در ساعت های 13:00 و 15:00 و 17:00 و 19:00 و 21:00 و 23:00 است و مبلغی که برای هر نفر درنظر گرفته شده است 150,000 تومان می باشد که این قیمت در مقایسه با اتاق فرار های دیگری که در تهران قرار دارد مبلغ مناسبی است.

این بازی سانسVIP  ندارد و همه سانس های این بازی به صورت معمولی است.

و بیعانیه ای که بری این بازی درنظر گرفته شده است 220,000 تومان می باشد.

سئوالات متداول

ژانر اتاق فرار متعلقین شیطان چیست؟

این بازی با ژانر وحشت و ماجراجویی طراحی شده است.

زمان اتاق فرار متعلقین شیطان چقدر است؟

مدت زمانی که برای این بازی درنظر گرفته شده است 90 دقیقه می باشد.

1 دیدگاه

  • سلام
    خیلی سایت خوبیه درباره همه اتاق فرار ها توضیحات خوبی می ده خیلی ممنون از سایتتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *