اتاق فرار فریداکالو

اتاق فرار فریداکالو
ژانرفانتزی ، دلهره
درجه سختی8 از 10
تعداد نفرات4 الی 6 نفر
زمان75 دقیقه
محدودیت سنی16+ سال
قیمت120000 تومان

اتاق فرار فریداکالو یکی از بازی های مجموعه کیوبیک است که در شهر تهران درست شده است با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهیم.

اتاق فرار فریداکالو

گروه شما برای دیدن اثرها و لوازم شخصی “آقای فریدا کالو” داخل خانه شخصی او می‌شوید امّا به طور ناخواسته شما وارد چالشی می شوید که فریدا قبل از اینکه بمیرد برای کسانی که نمی خواهد وارد خانه اش می‌شوند گذاشته دیده!

مشخصات اتاق فرار فریداکالو

هر اتاق فرای دارای یک کسری مشخصات است که اگر شما آن مشخصات را بخوانید بازی برای شما لذت بخش ترخواهد شد.

یکی از این مشخصات ژانر است که ژانر بازی یکی از مهم ترین بخش های اتاق فرار است و ژانر این بازی از فانتزی و دلهره آور طراحی شده است و به خاطر ژانر بازی، این اتاق فراربرای افرادی که سنشان کمتر از16+ سال است مناسب نیست ولی اگر شما قصد دارید کسی را بیاورید که سنشان کمتر از 16 سال است می توانید با پرسنل بازی تماس گرفته و با آنها این موضوع را مطرح کنید.

سختی این بازی 8 از 10 است که یعنی معما هایی که در بازی قرار گرفته نسبتا سخت طراحی شده و برای این سختی زمانی که برای ه سانس در نظر گرفته شده 75 دقیقه است تا همه تیم ها بتواند این بازی را به راحتی تمام کنند.

بیشتر بخوانید: اتاق فرار ماما

تعداد نفراتی را که می توانید در گروه خود قرار دهید تا بازی کنید در کمترین حالت 4 نفر و در بیشترین حالت 6 نفر است، شما می توانید بازی تعداد نفرات بازی را به راحتی تمام کنید.

  • ژانر: فانتزی و دلهره آور
  • سختی: 8 از 10
  • نفرات: 4 تا 6 تفر
  • زمان: 75 دقیقه
  • محدودیت سنی: 16+
  • اتاق فرار

رزرو اتاق فرار فریداکالو

شما می توانید برای رزرو این بازی به صورت مجازی از طریق سایت های معتبری که وجود دارد هر سانسی را می خواهید بازی کنید به راحتی رزرو کنید.

این بازی در تمام روز های هفته فعال است و شما می توانید این بازی را از ساعت 14:00 که اولین سانس در روز است این بازی را تا ساعت 22:00 بازی کنید و از انجام این بازی پر هیجان لذت ببرید.

لطفا سعی کنید 10 دقیقه قبل از شروع شدن سانس در مجموعه حضور داشته باشید.

این بازی یکی از بازی های محبوب در تهران است و سعی کنید از چند روز قبل این بازی را رزرو کنید.

آدرس: تهران، امیر آباد، خیابان کارگر شمالی( امیر آباد)، بالاتر از پمپ بنزین، خیابان مظفری خواه، کوچه آراسته، پلاک 3، واحد2، طبقع اول.

بیشتر بخوانید: اتاق فرار متعلقین شیطان

قیمت اتاق فرار فریداکالو

این بازی در هر روز 5 سانس دارد که در ساعته ای 14:00 و 16:00 و 18:00 و 20:00 و 22:00 است و مبلغی که برای هر نفر درنظر گرفته شده است 120,000 تومان می باشد که این مبلغ نسبت به اتاق فرار هایی که در تهران قرار دارد قیمت مناسبی است.

این بازی سانسVIP ندارد و همه سانس های این بازی به صورت معمولی می باشد.

و بیعانیه ای که برای این بازی در نظر گرفته شده است 120,000 تومان است و شما می توانید این مبلغ را برای هر سانسی که م خواهید بازی کنید پرداخت کنید تا آن سانس برای شما رزرو شود.

اگر شما سانسی را رزرو کردید و آن سانس از طرف شما کنسل شد پولی به شما پس داه نی شود ولی اگر آن سانس از طرف مجموعه کنسل شد تمام پولی که دادید به شما پس داده می شود.

سئوالات متداول

ژانر اتاق فرار فریدا کالو چیست؟

این بازی با ژانر فانتزی و دلهره آور طراحی شده است.

آیا اتاق فرار فریدا کالو محدودیت سنی دارد؟

این بازی با محدودیت سنی 16+ سال است.

1 دیدگاه

  • سلام
    یکی از بهترین اتاق فرار ها در ژانرش است پیشنهاد می کنم این اتاق فرار را برید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *