اتاق فرار خط خون

اتاق فرار خط خون
ژانروحشت ، تئاترتعاملی
درجه سختی8 از 10
تعداد نفرات4 الی 12 نفر
زمان100 دقیقه
محدودیت سنی16+ سال
قیمت200000 تومان

اتاق فرار خط خون یکی از بازی های مجموعه اسکیپ آو هارر است که در تهران درست شده که در این مقاله بیشتر درباره این اتاق فرار اطلعات به شما می دهیم.

اتاق فرار خط خون

دوست صمیمی شما بعد از از دست دادن تمام اعضای خانواده‌اش، رو به احضار روح میاورد تا شاید بتواند دوباره خانواده‌ی عزیزش رو که از دست داده ببینه مدتی که میگذره، و متوجه اتفاقات عجیب و غریبی می شود و به خاطر این موضوع به شما یک پیام درخواست کمک میفرستد تا شما به خانه‌اش برید و از اتفاقایی که برایش افتاده نجاتش بدید اما…

مشخصات اتاق فرار خط خون

هر اتاق فراری دارای یکسری مشخصات است که اگر شما بازیکنان این مشخصات را بدانید بازی برای شما لذت بخش تر خواهد شد.

یکی از این مشخصات ژانر بازی است، که ژانر بازی نشان دهنده میزان ترس و چگونگی ترس است که ژانر این اتاق فرار از وحشت و تئاتر تعاملی تشکیل شده و به خاطر همین موضوع بازی برای افرادی که سنشان کمتر از 16+ سال است مناسب نیست ولی اگر شما می خواهید کسی را در تیم قرار دهید که سنش کمتر از 16 سال است می توانید با پرسنل بازی تماس گرفته و این موضوع را با آنها مطرح کنید.

بیشتر بخوانید: اتاق فرار خون سرد

سختی هر اتاق فرار میزان سخت بودن معما هایش را نشان می دهد که این اتاق فرار با سختی 8 از 10 طراحی شده که یعنی معما هایش نسبتا سخت درست شده و برای اینکه همه تیم های بتوانند معما ها را حل کنند و بازی را به اتمام برسانند، مجموعه تصمیم گرفته برای هر سانس 100 دقیقه زمان را درنظر بگیرند تا همه تیم ها بتوانید بازی را تمام کنند.

تعداد نفراتی را که می توانید در تیم خود قرار دهید تا بازی را تجربه کنند در کمترین حالت 4 نفر و در بیشترین حالت 12 نفر می باشد.

  • ژانر: وحشت و تئاتر تعاملی
  • سختی: 8 از 10
  • نفرات: 4 تا 12 نفر
  • زمان: 100 دقیقه
  • محدودیت سنی: 16+ سال
  • اتاق فرار

رزرو اتاق فرار خط خون

شما می توانید برای رزرو این بازی به صورت مجازی از طریق سایت های معتبری که وجود دارد هر سانسی را که در نظر دارید بدون هیچ مشکلی رزرو کنید.

این بازی در همه روز های هفته فعال است و شما می توانید این بازی را از ساعت 12:00 که اولین سانس در روز است این بازی را تا ساعت 23:55 می توانید تجربه کنید.

لطفا سعی کنید 10 دقیقه فبل از شروع شدن بازی در مجموعه حضور داشته باشید.

آدرس: تهران، تهرانپارس، تهرانپارس شرقی خیابان 196 شرقی بین خیابان 131 و 133 پلاک 328

بیشتر بخوانید: اتاق فرار رمال

قیمت اتاق فرار خط خون

این بازی در هر روز 7 سانس دارد که در ساعت های 12:00 و 14:00 و 16:00 و 18:00 و 20:00 و 22:00 و 23:55 است و مبلغی که برای هر نفر درنظر گرفته شده است 200,000 تومان می باشد که این مبلغ نسبت به اتاق فرار های دیگری که در تهران قرار داردنسبتا زیاد است.

این باز سانشVIP  ندارد و همه سانس های این بازی به صورت معمولی می باشد.

و بیعانیه ای که برای این بازی در نظر گرفته شده است 220,000 تومان است که شما می توانید با پرداخت این مبلغ آن سانس را رزرو کنید.

اگر شما سانسی را رزرو کردید و آن سانساز طرف شما کنسل شد هیچ پولی به شما پس داده نمی شود ولی اگر آن سانس از طرف مجموعه کنسل شد تمام پولی که پرداخت کرده اید به شما پس داده می شود.

سئوالات متداول

ژانر اتاق فرار خط خون چیست؟

این بازی با ژانر وحشت و تئاترتعاملی طراحی شده است.

زمان اتاق فرار خط خون چقدر است؟

مدت زمانی که برای این بازی درنظر گرفته شده است 100 دقیقه می باشد.

2 دیدگاه

  • سلام
    یعنی یکی از بهترین اتاق فرازهایی است که تا حالا رفتم واقعا حال کردم با این اتاق فرار

  • بهترین اتاق فراره ایران حتما شرکت کنید خیلی ممنون از سایت خوبتون مرسی واقعا تمام یمطالب مفید بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *