اتاق فرار کشتار

اتاق فرار کشتار
ژانرتئاتر تعاملی ، دلهره آور و وحشت
درجه سختی9 از 10
تعداد نفرات4 الی 8 نفر
زمان70 دقیقه
محدودیت سنی15+ سال
قیمت120000 تومان

این اتاق فرار یکی از اتاق فرار های مجموعه بازی های darkweb است و در شهر کرج درست شده است.

اتاق فرار کشتار

جاناتان بچه ای که همه معتقد بودن که سال ها پیش توسط آدمخوار ها کشته شده بود اما چنین چیزی در کار نبوده و جاناتان با دزدیده  شدن، توسط دو قاتل سریالی ترسناک از آن قاتل ها روش قتل را آموخت.

حالا جاناتان بجز انجام قتل های وحشیانه به یک ادمخوار تبدیل شده و او به تنهایی در کلبه ای که در اطراف تگزاس است زندگی می کند.

و در شبی بارانی شما و دوستاتون در اطراف این کلبه ماشین تان متوقف می شود و شما به ناچار به سمت این کلبه می روید و داخل خانه جاناتان می شود که ناگهان ….

مشخصات اتاق فرار کشتار

هر اتاق فراری دارای یک سری مشخصات است که اگر شما این مشخصات را مطالعه کنید بازیبرای شما جذاب تر خواهد شد و با عث می شود که شما از بازی بیشتر لذت ببرید.

ژانر یکی از این مشخصات است که این بازی با ژانر وحشت، دلهره آور و تئاتر تعاملی طراحی شده و به خاطر همین ژانری که این اتاق فرار دارد بازی برای افرادی که سنشان کمتر از 15+ سال است مناسب نیست ولی اگر شما می خواهید کسی را بیاورید که سنش کمتر از 15 سال است می توانید با پرسنل بازی تماس گرفته و این موضوع را با آنها مطرح کنید.

بیشتر بخوانید: اتاق فرار شیفت شب

سختی بازی یکی دیگر از این مشخصات و این اتاق فرار با سختی 9 از 10 طراحی شده که یعنی معما های این بازی در سطح سخت طراحی شده و برای اینکه همه بتوانند بازی را تمام کنند در هر سانس 70 دقیقه زمان را تعیین کرده اند و شما می توانید در این مدت زمان به راحتی بازی را تمام کنید.

تعداد نفراتی را که می توانید در گروه خود قرار دهید تا بازی کنید در کمترین حالت 4 نفر و در بیشترین حالت 8 نفر می باشد و شما می توانید با این تعداد نفرات بازی را به راحتی تمام کنید.

  • ژانر: وحشت، دلهره آور و تئاتر تعاملی
  • سختی: 9 از 10
  • نفرات: 4 تا 8 نفر
  • زمان: 70 دقیقه
  • محدودیت سنی: 15+ سالاتاق فرار

رزرو اتاق فرار کشتار

شما می توانید برای رزرو این بازی به صورت مجازی از طریق سایت های معتبری که وجود دارد سانس دلخواه را بدون هیچ مشکلی رزرو نمایید.

این بازی در همه روز های هفته فعال بوده و شما می توانید این بازی را از ساعت 12:00 که اولین سانس در روز است این بازی را تا ساعت 23:55 که آخرین سانس در روز این بازی را امتحان کنید و از انجام این بازی لذت ببرید.

لطفا سعی کنید 10 دقیقه قبل از شروع شدن بازی در مجموعه حضور داشته باشید.

آدرس: کرج، فردیس، قریشی شمالی تقاتع 37 مولوی.

بییشتر بیخوانید: اتاق فرار تسخیر روان شناس

قیمت اتاق فرار کشتار

این بازی در 7 سانس است و در ساعت های 12:00 و 14:00 و 16:00 و 18:00 و 20:00 و 22:00 و 23:55 است و مبلغی که برای هر نفر در نظر گرفته شده 100,000 تومان است که این قیمت نسبت به اتاق فرار هایی که در کرج قرار دارد قیمت مناسبی است.

این بازی سانس  VIP  ندارد و همه سانس های این بازی به صورت معمولی می باشد.

و بیعانیه ای که برای این بازی در نظر گرفته شده است 220,000 تومان است و می توانید این کبلغ را برای هر سانسی که می خواهید بازی کنید پرداخت نمایید.

سئوالات متداول

مدت زمان اتاق فرار کشتار چقدر است؟

زمانی که برای این بازی در نظر گرفته شده است 70 دقیقه می باشد.

ژانر اتاق فرار کشتار چیست؟

ژانر این بازی وحشت، دلهره آور و تئاتر تعاملی تشکیل شده است.

1 دیدگاه

  • سلام
    این اتاق فراره یکی از بهترین اتاق فرار های بودش که رفته بودم واقعا حال کردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *