اتاق فرار

برخی از افراد دوست دارند که با حل معماها خود را به چالش بکشند. اتاق ‌های فرار جزء جدیدترین تفریحات هیجان انگیز و معمایی محسوب می ‌شوند که خاستگاه آن ژاپن است. در این بازی ها شما به تنهایی و یا به همراه دوستان و تیم خود وارد یک اتاق با معما و داستانی مشخص می ‌شوید که در مدت زمانی مشخص باید معمای بازی را حل کرده و نهایتا از اتاق فرار نمایید. در ادامه قصد داریم شما را با جذاب ترین و ترسناک ترین اتاق فرارهای ایران آشنا کنیم.

مجموعه رپیتون/ تهران

اتاق فرار اَرّه

بازی اتاق فرار اره که بر اساس مجموعه فیلم‌ های معروف با همین نام ساخته شده ، با موضوعی ترسناک و هیجان ‌انگیز ، تجربه ‌ای بی‌نظیر از بازی اتاق های فرار را برای شما فراهم می‌ کند.

با ورود به خانه ‌ای قدیمی و متروکه با قاتل سریالی رو به رو می‌ شوید و باید با حل معماها و پیدا کردن کلیدهای مخفی، از دست این قاتل فرار کنید، پیش از اینکه او شما را به قتل برساند.

زمان محدودی برای حل معماها و فرار دارید. پس باید با هوش و خلاقیت، به سرعت اقدام به پیدا کردن راه فرار کنید تا از این قاتل سریالی نجات پیدا نمایید.

این بازی برای علاقه ‌مندان به تجربه ‌های ترسناک و هیجان ‌انگیز، یک گزینه بسیار جذاب و متفاوت است.

اتاق فرار اره

مجموعه رازماز / شیراز

اتاق فرار راز سنگ سیاه

مجموعه رازماز در شیراز با ارائه اتاق فرار راز سنگ سیاه ، یک تجربه هیجان انگیز و ترسناک را به شما ارائه می ‌دهد.

در این بازی شما به عنوان یکی از چهار تیم کارآگاهی انتخاب شده ‌اید تا از راز مرگ عجیب و غم انگیزی که در محله سنگ سیاه شیراز رخ داده، پرده برداری کنید.

شما باید در محله سنگ سیاه به دنبال اثرهایی از قاتل زنجیره‌ای بگردید و با استفاده از هوش و خلاقیت خود ، راز مرموز این پرونده را حل نمایید.

با توجه به شایعات مربوط به قاتل زنجیره ‌ای و خودکشی‌ های مشکوک در محله، باید در همه مراحل با احتیاط و دقت عمل کرده و تلاش کنید تا از دست قاتل جان سالم به در ببرید.

بازی اتاق فرار راز سنگ سیاه ، با ترکیبی از معماها، پازل‌ها و مهارت‌ های انجام تحقیق، یک تجربه هیجان انگیز و فوق العاده را به شما ارائه می ‌دهد.

این بازی، یک فرصت عالی برای چالش خود و یک تجربه جدید و متفاوت است.

اتاق فرار طهران ۱۳۴۶

اتاق فرار طهران ۱۳۴۶ با ارائه یک داستان جذاب و معمایی، بازیکنان را به دنیایی از فضای نوستالژیک و تاریخی تهران قدیمی می ‌برد.

با دکوری خاص و جزئیات دقیق، این بازی باعث می‌ شود تا بازیکنان به دنیایی دیگر سفر کرده و با استفاده از هوش و خلاقیت خود، معمای قتل داریوش راستگو را حل کنند.

با حضور در این بازی ، شما به عنوان یک کارآگاه، باید از طریق جمع آوری اطلاعات و شناسایی شواهد، قاتل را پیدا نموده و راز پرونده را حل کنید.

بازی اتاق فرار طهران ۱۳۴۶ با طراحی و دکوراسیون بسیار زیبا و جذاب، تجربه ‌ای دیگر از این نوع بازی ها را به شما ارائه می ‌دهد.

با توجه به فضای نوستالژیک و تاریخی این بازی ، شما به یک دنیای جدید و متفاوتی سفر خواهید کرد و تجربه ‌ای فوق العاده از بازی را خواهید داشت.

اتاق فرار طهران 1346

اتاق فرار کانو/ مشهد

داستان بازداشتگاه

اتاق فرار کانو در مشهد با داستان “بازداشتگاه”، تجربه‌ای هیجان انگیز و جذاب از بازی را برای شما فراهم می ‌کند.

در این بازی شما به عنوان یک متهم تازه بازداشت شده، در بازداشتگاه هستید و قرار است به زودی به زندان مرکزی منتقل شوید و مجازات اعدام را تحمل کنید.

شما و دوستانتان به دنبال فرار از این بازداشتگاه هستید و باید با حل معماها و پیدا کردن سرنخ‌ های مخفی، قفل سلول را باز کرده و از این بازداشتگاه جهنمی فرار کنید، پیش از اینکه ون‌ های پلیس شما را به زندان مرکزی منتقل نمایند.

با توجه به محدودیت زمانی، باید با هوش و خلاقیت، به سرعت اقدام به پیدا کردن راه فرار کنید. بازی اتاق فرار کانو با داستان “بازداشتگاه”، یک تجربه هیجان ‌انگیز و جذاب از این بازی ها را برای علاقه‌مندان به چالش‌های ذهنی فراهم می ‌سازد.

اتاق فرار مجموعه کوروش

اتاق فرار کوروش با موضوع “دزدی بانک”، تجربه ‌ای هیجان ‌انگیز و جذاب از بازی را برای شما فراهم می‌ کند.

در این بازی شما به عنوان یک گروه سارقان حرفه‌ای و با تجربه، به یکی از بانک ‌های معتبر خاورمیانه وارد می ‌شوید و قصد دارید موجودی پنهان بانک را که شامل ۱۵ شمش طلا ، ۱۰۰۰ دلار و ۷۰۰۰ یورو است، سرقت نمایید.

اما شما با یک اشتباه کوچک، آژیر خطر را فعال می ‌کنید و فقط ۱۵ دقیقه فرصت دارید تا آژیر را خاموش کرده و به سرقت خود ادامه دهید ؛ پیش از اینکه پلیس به شما دستبرد بزند.

با توجه به محدودیت زمانی، باید با هوش و خلاقیت، به سرعت اقدام به پیدا کردن موجودی پنهان بانک کرده و آن را سرقت کنید.

اگر نتوانید آژیر خطر را در زمان مقرر خاموش نمایید، پلیس وارد بازی شده و شما و گروهتان دستگیر می ‌شوید.

اما اگر موفق به خاموش کردن آژیر خطر شوید ، تا سر رسیدن پلیس ، ۴۵ دقیقه دیگر فرصت دارید تا از این بانک با موجودی پر ارز خارج گردید.

بازی اتاق فرار کوروش با موضوع دزدی بانک ، یک تجربه هیجان ‌انگیز و جذاب را برای علاقه‌ مندان به چالش‌ های ذهنی و تجربیات جنایی فراهم می‌ کند.

اتاق فرار سرقت از بانک

اتاق فرار اسکیپ گیت /  اصفهان

کلبه مرگ

اتاق فرار کلبه مرگ در اسکیپ گیت اصفهان ، تجربه ‌ای هیجان ‌انگیز و ترسناک را برای شما فراهم می ‌سازد.

در این بازی شما به عنوان یک گروه از مسافرانی که به دنبال یک سفر جنگلی هستند، به یک کلبه جنگلی می ‌روید و پس از باز کردن درب با پیرمرد و پیرزنی مهربان مواجه می‌ شوید.

با خوردن غذایی که صاحبخانه برای شما آماده کرده ، به طور ناگهانی به همراه دوستانتان به یک اتاق تاریک و ناامن منتقل شده و دست و پایتان بسته می ‌شوند.

حالا شما باید با هوش و خلاقیت، راهی برای فرار از این کلبه مرگ پیدا کنید و از دست این پیرمرد و پیرزن بی‌رحم فرار نمایید.

با توجه به محدودیت زمانی، شما فقط ۶۰ دقیقه برای پیدا کردن راهی برای فرار دارید. این بازی، یک تجربه ترسناک و هیجان ‌انگیز از بازی اتاق فرار را به شما ارائه داده و شما را به چالش‌ هایی جذاب و مهیج از ذهنیتان می ‌کشاند.

1 دیدگاه

  • مرسی از سایتتون تمامی مطالب مفید بود واقعا به همچین مطلبی نیاز داشتیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *