اتاق فرار دروازه غار

اتاق فرار دروازه غار
ژانروحشت ، تئاتر تعاملی و سیاسی
درجه سختی8 از 10
تعداد نفرات4 تا 7 نفر
زمان75 دقیقه
محدودیت سنی16+ سال
قیمت150000 تومان

اتاق فرار دروازه غار سومین بازی طراحی شده توسط مجموعه Gorohelmimeraj می باشد این بازی در تهران، دروازه غار میدان محمدیه تاسیس شده است.

اتاق فرار دروازه غار

سناریو اتاق فرار دروازه غار: زندیگمون داشت عادی می گذشت ولی همه چیز بعد از اون اتفاق رخ داد همچی بعد از مرگ مادرم شروع شدش.
هنوز که هنوزه آخرین وصیت هاش تو ذهنم می گذره مادرم همیشه می گفت این محله عجیب و غریب طلسم شده و دیگه اینجا جای موندن نیس.

بیشتر بخوانید: اتاق فرار معامله مرگ
خیلی مشتاقم  که از این محل طلسم شده برم ولی نمیشه هیچ کاری کرد توی طلسم گیر افتادم.
برای فرار کردن از این محله خبیث به هرکس و ناکسی که فکرش به ذهنم ی رسید رو زدم و همه کاری رو انجام دادم اما کار نمی شد کرد همش بی فایده بود…

اتاق فرار دروازه غار منتظر شماست…

توجه بر این داشته باشید، افرادی که از تجربه اتاق فرار برخوردار نمی باشند سانس دروازه غار را به هیچ عنوان رزرو ننمایند در صورت دوتا تجربه به بالا، ما و تیممون پر انرژی در خدمت شما هستیم.

یک مژدگانی بسیار ویژه برای مشتریان عزیز…

افرادی که تازه ازدواج کرده اند، مشتریانی که سالگرد ازدواجشان هست و عزیزانی که روز تولدشان هست مهمان اتاق فرار دروازه غار می باشند و به صورت رایگان می توانند این بازی را تجربه نماییند.

لازم به ذکر می باشد که سود حاصل از بدست آوردن این بازی صرفه امور خیریه می شود.

مجموعه Gorohelmimeraj قوانینی را وضع کرده است که شما باید از آن پیروی نمایید.

سعی بر این داشته باشید که 15 دقیقه زودتر در مجموعه حضور پیدا کنید تا با مشکلاتی همچون ترافیک و … برخورد ننمایید.

در صورت تأخیر بیش از بیست دقیقه با کنسلی سانس مواجه خواهید شد توجه داشته باشید که بیانه به هیچ عنوان پس نخواهد داده شد.

در انتخاب سانس خود، به شدت دقت فرماید زیرا در صورت کنسل شدن سانس از طرف شما بیانه پس نخواهد داده شد.

 مشخصات اتاق فرار دروازه غار

اتاق فرار دروازه غار در حال حاضر با ژانر های وحشت، تئاتر تعاملی و سیاسی در حال اجرا می باشد در نظر داشته باشید گه این بازی یک از اتاق های پیشنهادی اسکیپ پازل می باشد به پلیر ها پیشنهاد می شود.

حداقل سختی در نظر گرفته شده برای اتاق فرار دروازه غار 8 از 10 می باشد؛ ناگفته نماند که این بازی از معما های به شدت پیچیده ای بر خوردار می باشد.

اتاق فرار

اتاق فرار دروازه غار دارای ترس بسیار بالایی می باشد و به همین دلیل رده سنی 16+ سال را به خود اختصاص داده است.

توجه، این اتاق فرار به هیچ عنوان به افرادی که دارای یبماری های قلبی یا تنفسی می باشند توصیه نمی شود.

برای شرکت در اتاق فرار دروازه غار، به تیم هایی با قالب 4 الی 7 نفره نیازمند می باشید.

قیمت رزرو اتاق فرار دروازه غار

شما می توانید این بازی در سایت های معتبر به صورت مجازی، اقدام به رزرو نمایید.

این بازی در تمامی روز های هفته فعالیت دارد و هر روز 6 سانس را به صورت عادی ارئه می دهد.

قیمت در نظر گرفته شده برای این اتاق 150000 هزار تومان می باشد که در مقایسه با تمامی اتاق فرار های تهران از قیمت مناسب تری بر خوردار است.

نظرات برخی از کاربران

پیمان درباره اتاق فرار دروازه غار نظر داد:

از همه نظر عالی از نظر ترس و دلهره که عالی بود و کلی اکتور برای ترسوندن مون فرستادن ، از نظر معما واقعا خوب و منطقی بود و قشنگ حس از معماها می گرفتیم ، از نظر تعامل با اکتورها خیلی حرفه ای بود ، سناریو خیلی جذاب و جالبی داشت و تا الان بین چندتا اتاق فرارهایی که خودم یا با دوستام رفتم فکر میکنم رکورد دار بود ، دکور و فضای بازی خیلی به واقعیت نزدیک بود و جالب اینه که هیچ برچسب دونت تاچی روی وسایل نبود طرز برخورد عوامل بازی خیلی خیلی خوب و صمیمی بود و زمانی که وسط بازی بودیم ازمون پذیرایی کردن و خستگی مون در اومد. نکته مهم تر این بود که کارتخوان داشتن و راحت تونستیم پول مون رو پرداخت کنیم و نگران نداشتن پول نقد نبودیم در کل خیلی خوب بود و ما همه مون انرژی گرفتیم ممنون.

بیشتر بخوانید: اتاق فرار جن گیری در تسخیر شیطان

رضا درباره اتاق فرار دروازه غار نظر داد:

این نظرات کاملا شخصی هستش ممکن هر کسی نظر متفاوتی داشته باشه. رفتار پرسنل درجه یک💙 بازی شروع از مبدا بود و شروع خوبی داشت.💙 دکور بازی نسبت به سناریو خوب بود(جالبه سناریو بازی اقتباسی از محله ای که اسکیپ روم داخلش هست😍)💙 طراحی معما ها خوب بود فقط یکم گنگ بودن.💙 فضا سازی رو به جز کوچه ی اول خیلی مورد سلیقه ی من نبود💙 این بازی(واقعیت) نه تنها برای سرگرمیه بلکه داره فرهنگ سازی هم میکنه و بازی شمارو میبره تو قَعره داستان معتاد ها و ساقی ها و…💙 تعامل بازی معمولی بود💙 تهویه بسیار بسیار عالی همه چیز استاندار و بدون خطر امیدوارم بک ها بیشتر بشه🥲😁💙 ایشالا از این به بعد شاهد بازی هایی در این ژانر متفاوت با این سناریو های غیر تکراری و جذاب باشیم.💙 خسته نباشین بچه ها عالی بودین.،💙عمو شکور عشقی اون چیزی هم که وسط بازی آوردی دادی بهمون خیلی سوپرایز باحالی بود مرسی از مهمان نوازیتون💙

آدرس:

تهران، دروازه غار، میدان محمدیه خیابان خیام جنوبی ابتدای خیابان هرندی داخل پارک هرندی

سوالات متداول

ژانر این بازی چیست؟

اتاق فرار دروازه غار در حال حاضر با ژانر های وحشت، تئاتر تعاملی و سیاسی در حال اجرا می باشد در نظر داشته باشید گه این بازی یک از اتاق های پیشنهادی اسکیپ پازل می باشد به پلیر ها پیشنهاد می شود.

قیمت این اتاق چند می باشد؟

قیمت در نظر گرفته شده برای این اتاق 150000 هزار تومان می باشد که در مقایسه با تمامی اتاق فرار های تهران از قیمت مناسب تری بر خوردار است.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *