اتاق فرار بازماندگان

اتاق فرار یازماندگانی در دنیای مردگان
ژانردلهره آور ، مهیج
درجه سختی7 از 10
تعداد نفرات4 تا 10 نفر
زمان75 دقیقه
محدودیت سنی18+ سال
قیمت150000 تومان

اتاق فرار بازماندگان اولین اتاق فراره مجموعه اسپیس می باشد و در تهران منطقه اتوبان ستاری تاسیس شده است این بازی درحال حاضر یکی از پرطرفدارتین اتاق های تهران می باشد. 

اتاق فرار بازماندگان

تمام دنیا نابود شد؛ و این ویروس لعنتی آلفا تمامی  انسان هارو تبدیل به زامبی کرده، شما و تیمتان تنها بازماندگان این نسل از بشر می باشید و برای زنده ماندن در این دینا فقط یک شانس در اختیار دارید که…

این مجموعه دارای جای پارک مناسب برای خودرو های شما می باشد و به هیچ عنوان نگران وسایل نقلیه خود نباشید.

بیشتر بخوانید: اتاق فرار امین آباد

اتاق انتظار بازماندگان، از یک طراحی به شدت زیبا و قوی بر گرفته است و شما از همان اول بازی متوجه خواهید شد که این اتاق یکی از بهترین اتاق فرار های تهران می باشد.

یکی از متفاوترین ترین مزایای ایناتاق دکوراسیون منحصر به فرد آن می باشد و قطعا با دیدن دکور این بازی هیرت زده خواهید ماند؛ این بازی توسط یکی از بهترین طراحان اسکیپ روم طراحی شده است.

فضای بازی به شدت بزرگ می باشد و فضای یک شهر رو کاملا تحصین می کنه و شما در این فضای بزرگ آزادانه می توانید بچرخید.

معما های بسیار روان و راحت بودن قفل های بازی یکی از بهترین سناریئ های چیده شده می باشد که شما را به شدت جذب بازی خواهد کرد.

یکی از مهمترین عوامل موزیک اختصاص داده شده به فضای بازی و هر اتاق می باشد که جذابیت بازی را دو چندان کرده است.

مشخصات اتاق فرار بازماندگان

این بازی بر اساس ژانر های  دلهره آور و مهیج طراحی شده است و یکی از بهترین بازی ها در سبک بازی های هیجانی می باشد.

حداقل سختی که برای یان اتاق فرار در نظر گرفه شده 7 از 10 می باشد توجه داشته باشید که این بازی از معما های ساده و راحت ساخته شده زیرا تمامی تمرکز طراحان بر روی ترسناک بودن بازی گذاشته شده است.

شما برای شرکت در این بازی باید با تیم های 4 الی 10 نفره حضور پیدا نمایید سعی بر این داشته باشید که  در انتخاب بازکن برای گروهتان از افراد باهوش استفاده نمایید.

مدت زمانی حضور شما در اتاق فرار بازماندگان 75 دقیقه می باشد و باید این بازی را در کمتر از 75 دقیقه به اتمام برسانید.

اتاق فرار

رده سنی اختصاص داده شده 18+ سال می باشد به افرادی که از بیماری  های قلبی یا تنفسی رنج میبرند توصیه می شود که این بازی را امتحان ننمایند.

قیمت در نظر گرفته شده برای هر نفر در بازی بازماندگان 180000 هزار تومان می باشد ولی به دلیل تخفیفی که برای روی آن القا شده است قیمت به 150000 هزار تومان کاهش پیدا کرده است.

اتاق فرار بازماندگان در ساعات 12. 13:30. 15. 16:30. 18. 19:30. 21. 22:30 و 23:55 دقیقه فعال نمی باشند و شما می توانید یک سانس را به دلخواه خود انتخاب نمایید و رزرو کنید.

برای رزرو ساسن در این اتاق می توانید به سایت های اینترنتی مراجعه نمایید.

بیانه در نظر گرفته شده برای رزرو سانس 260000 هزار تومان می باشد و شما باید این مبلغ را همان اول واریز نمایید تا سانس مورد نظر به نام شما رزرو گردد.

نظرات برخی از کاربران

رضا در این باره نظر داد:

از نظر دکور و فضاسازی بی نظیر بود معماها جالب بود موریک قابل قبول جامپ های قشنگ بازی‌پر هیجان و پراسترسی تجریه کردم فطعا ارزش وقت گذاشتن داشت.

بیشتر بخوانید: اتاق فرار عذاب

گلنوش در این باره نظر داد:

اونقد ک تو نظرات بود ترسناک نبود ولی واقعا فضاسازی باحالی داشت و بزرگ بود مث یسری اتاق فرارا ی واحد ۸۰متریو اتاق فرار نکرده بودن فقط پیشنهاد میکنم لباس راحت بپوشید🤓ک ب جایی گیر نکنید موقع فرار 😂در کل خاطره خوبی بود😍❤️

آدرس:

تهران، اتوبان ستاری، اتوبان ستاری شمال – ورودی پارکینگ پاساژ کوروش – پلاک ۲۹ – بالای جیگرکی طهرون

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *