اتاق فرار بی استخوان

اتاق فرار بی استخوان
ژانروحشت ، وهمآلود و دلهره آور
درجه سختی9 از 10
تعداد نفرات4 تا 6 نفر
زمان90 دقیقه
محدودیت سنی16+ سال
قیمت150000 تومان

اتاق فرار بی استخوان یکی از ترسناکترین اتاق فرار های تهران محسوب می شود این بازی توسط مجموعه اسکیپ فا طراحی شده و در تهران، تهرانپارس تأسیس شده است.

اتاق فرار بی استخوان

تو  سال 2014 استرالیا(ملبورن)
جنیفر کنت یک زن بیوه می باشد که در حال حاضر  با دختر ۱۰ ساله اش آلیس، در این شهر زندگی می‌کند.

جنیفر شوهر عزیز خود پیتر را در هنگامی‌که دخترش آلیس را باردار بود در هنگام مسیر بیمارستان از دست داد، جنیفرکنت مقصر تمامی این اتفاقات تلخ را، دختر خود آلیس می‌داند او نسبت به دخترش آلیس کینه پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اتاق فرار بازماندگانی در دنیای مردگان

شبی دختر کوچولو آلیس از مادرش درخواست می‌کند تا برایش یک کتاب داستان بخواند، یه کتاب بسیار عجیب…

بعد از خواندن این کتاب بسیار ترسناک توسط جنیفر، کینه مادرش برایش واقعیت پیدا می کند و تبدیل به یک واقعیت بزرگ می شود؛ اسم این کتاب بسیار ترسناک آقای بی استخوان، می‌باشد.

آلیس به کمک شما نیاز داره…

سعی بر این داشته باشید که 15 دقیقه زودتر در مجموعه حضورداشته باشید تا با مشکلات ترافیک و غیره روبه‌رو نشوید.

برای تمامی پلیر های عزیز داشتن حداقل 5 سابقه اتاق فرار توصیه می‌شود.

در صورت تأخیر بیش از بیست دقیقه، از سانس شما کسر خواهد شد یا با کنسلی سانس مواجه میشوید.

لازم به ذکر می باشد که در صورت هر گونه کنسلی سانس از طرف شما، بیانه به هیچ عنوان پس نخواهد داده شد.

از به همراه داشتن هر گونه وسایل اعم از گوشی، ساعت و … در اتاق فرار خودداری فرمایید توجه داشته باشید که قبل از ورود به بازی تمامی وسایل خود را به پرسنل تحویل دهید.

مشخصات اتاق فرار بی استخوان

امتیار داده شده به این بازی در حال حاضر 7/9 از 10 می باشد ناگفته نماند که امتیاز داده شده به این بازی توسط تمامی بازیکنان که این اتاق را قبلاً امتحان کرده اند می باشد.

اتاق فرار بی استخوان در حال حاضر با ژانر های وحشت، وهم آلود و دلهره آور در حال بازی بوده  و به افرادی که به اینجور ژانر ها علاقه مند می‌باشند به شدت توصیه می شود.

اتاق فرار

درجه سختی داده شده به این اتاق 9 از 10 می باشد و از معما های به شدت سختی برخوردار می باشد سعی کنید که از رفقای باهوشتان برای این اتاق فرار استفاده کنید.

حداقل تعداد نفراتی که می توانند در این اتاق فرار شرکت نمایند بین 4 الی 6 نفر می باشد.

مدت زمان در نظر گرفته شده برای این بازی 90 دقیقه می باشد؛ شما و گروهتان موظف می باشید که ظرف 90 دقیقه تمامی معما ها را حل نموده و برنده این چالش بزرگ شوید.

رده سنی در نظرگرفته شده برای اتاق فرار بی استخوان 16+ سال می باشد و توصیه می شود افرادی که دارای بیماری های قلبی یا تنفسی می باشند این اتاق را امتحان ننماند.

قیمت رزرو اتاق فرار بی استخوان

این بازی در تمامی روز های هفته از جمله شنبه تا جمعه فعالیت می کند و هر روز 5 سانس را ارائه می دهد.

این بازی را می توان در ساعات 14. 16. 18. 20 و 22 رزرو نمایید قبل از رزرو کردن سانس از خالی بودن آن اطمینان حاصل را کسب فرماید.

قیمت در نظر گرفته شده برای این اتاق 150000 هزار تومان می باشد و در مقایسه با تمامی اتاق های فرار تهران بسیار مناسب می باشد.

برای رزرو سانس باید مبلغ 300000 هزار تومان را به عنوان مبلغ پیش پرداخت یا بیانه پرداخت نمایید تا سانس مورد نظر به نام شما ثبت گردد.

آدرس:

تهران، تهرانپارس، وفادار شرقی بین ۱۳۷ و۱۳۹ پلاک ۳۴۴

نظرات برخی از کاربران

فاطمه درباره اتاق فرار بی استخوان نظر داد:

سلام رفقا وای ما امروز رفتیم این اتاق فرار به شدت عااالییی و هیجانی بود و اینکه خیلی ترسناک و وحشت آمیز بود و با هیجان و طراحی دکور عالییییی و پرسنل های عالییی درکل خیلی خوووب بود (اگه اولین بارته میخوای بری توصیه نمیکنم چون بیش از حد درسنامه و هیجانیییی).

بیشتر بخوانید: اتاق فرار از تیمارستان

پارسا درباره اتاق فرار بی استخوان نظر داد:

ی اتاق فرار بشدت ترسناک و پر هیجان. دکور و فضاش اکی بود تا اینجای کار هم ترسناک ترین اتاق فراری بود که رفته بودم و حتما پیشنهادش میکنم. از همه مهم تر هم برخود عالی پرسونلش بود که واقعابچه های مشتی بودن. حتما پیشنهاد میشه برین بگرخین!

سؤالات متداول

ژانر این اتاق چیست؟

اتاق فرار بی استخوان در حال حاضر با ژانر های وحشت، وهم آلود و دلهره آور در حال بازی بوده  و به افرادی که به اینجور ژانر ها علاقه مند می باشند به شدت توصیه می شود.

قیمت این اتاق چند می باشد؟

قیمت در نظر گرفته شده برای این اتاق 150000 هزار تومان می باشد و در مقایسه با تمامی اتاق های فرار تهران بسیار مناسب می باشد.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *