اتاق فرار گروگان

اتاق فرار گروگان
ژانراکشن ، معمایی
درجه سختی8 از 10
تعداد نفرات4 تا 8 نفر
زمان60 دقیقه
محدودیت سنی16+ سال
قیمت100000 تومان

اتاق فرار گروگان یکی از  هیجان‌انگیز ترین اتاق تبریز محسوب می شود بازی گروگان توسط مجموعه Escapemaze طراحی شده است.

اتاق فرار گروگان

یک گروه کارکشته و بسیار حرفه‌ای ماهر و رِنجرهای زبده در تلاش هستند تا هم‌رزم‌های خودشان را که به دست نیروهای بی‌اعتدال دشمن به گروگان گرفته شده‌اند را پیدا کنند و نجاتشان دهند.

بیشتر بخوانید: اتاق فرار سوجان

و همه به اطلاعات محرمانه و مؤثری که از پایگاه دشمن به دست بیاورند و به‌صورت مخفیانه به کشور خودشان برگردند؛ ولی آن گروه برجسته خبر ندارند که گروگان‌ها دام هستند و قرار است خود آنها در پایگاه فرماندهی دشمن گرفتار بشوند…

مشخصات اتاق فرار گروگان

اتاق فرار گروگان در حال حاضر با ژانر های اکشن و هیجانی در حال اجرا می باشد و در استان تبریز به یکی از هیجان انگیز ترین اتاق فرار معروف شده است.

اتاق فرار گروگان 60 دقیقه زمان در اختیار شما قرار داده می باشد و شما باید ظرف 60 دقیقه تمامی معما ها را حل نموده و برنده این چالش بزرگ شوید.

شما برای شرکت در اتاق فرار گروگان، نیازمند به تیم های 3 الی 5 نفره می باشید سعی بر این داشته باشید که در تیم خود از افراد باهوش و نترس استفاده نمایید تا در حل معما ها به مشکل بر نخورید.

سطح سختی در نظر گرفته شده برای این اتاق 8 از 10 می باشد؛ طبق گفته طراحان، این بازی از معما های بسیار سختی برخوردار می باشد.

در نظر داشته باشید که محدودیت سنی گذاشته شده برای این  اتاق 15+ سال می باشد و به هیچ عنوان این بازی به افراد زیر 15 سال توصیه نمی شود.

توجه داشته باشید که این اتاق فرار برای افرادی که دارای بیماری های قلبی یا تنفسی می باشند بسیار خطرناک است..

قیمت رزرو اتاق فرار گروگان

برای رزرو این اتاق فرار می توانید به سایت های اینترنتی مراجعه نمایید توجه داشته باشید که این اتاق فرار در تمامی روز های هفته فعالیت دارد و روزانه 6 سانس را ارائه می دهد.

اتاق فرارباشد شما به همراه گروهتان  در این ساعات می‌توانید سانس خود را رزرو نمایید.

هزینه پرداختی برای هر نفر 100 هزارتومان می باشد قیمت این اتاق فرار نسبت به سناریو آن به بسیار خوب و مقرون به‌ صرفه می باشد.

بیانه در نظر گرفته شده برای رزرو این اتاق فرار 200 هزار تومان، می‌باشد.

سعی بر این داشته باشید که برای توضیحات داستان و سناریوی بازی، حداقل 15 دقیقه قبل از شروع سانس در محل بازی حضور داشته باشید تا  گیم مستر اطلاعاتی بیشتر را برای شما ارائه دهد.

آدرس:

 تبریز، نصف راه، مجتمع ستاره باران

نظرات برخی از کاربران

محمد حسین امیر آبادی در این باره نظر داد:

واقعا این بازی عالی بود بدون شک میگم این اتاق فرار یکی از بهرین و ترسناکترین اتاق فرار های تبریز هستش حتما امتحان کنید مرسی از پرسنل بازی گروگان؛ یکی از موضوع های که نظر من به سمت خودش جلب کرد دکور بازی بود واقعا نسبت به بقیه اتاق فرار ها دکور زیبا و جذابی رو برای خودشون به ارمغان آورده بودن.

منتظر اتاق فرار های بعدی تون هستیم.

بیشتر بخوانید:اتاق فرار رزیدنت اویل

علیرضا زینعلی در این باره نظر داد:

از همه لحاظ عالی بودید من این اتاق فرار تجربه دوازدهمم بود و می تونم بگم که اکتور هاش نسبت به بقیه اتاق فرار ها بسیار قوی بود پرسنلش هم خیلی خوش برخورد بودن ولی آکتور هاش واقعا نظر منو راجب این اتاق فرار جلب کردن امتحان کردن این بازی خیلی میارزه حتما برید و شرکت کنید.

سؤالات متداول

1: ژانر این بازی چیست؟

اتاق فرار گروگان در حال حاضر با ژانر های اکشن و هیجانی در حال اجرا می باشد و در استان تبریز به یکی از هیجان انگیز ترین اتاق فرار معروف شده است.

2: ساعت شروع فعالیت و ساعت پایان فعالیت این بازی چه ساعتی است؟

 ساعت شروع 11 و ساعت پایان 20 است.

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *