اتاق فرار آدم نما

اتاق فرار آدم نما
ژانرتئاتر تعاملی و ترسناک
درجه سختی9 از 10
تعداد نفرات4 الی 8 نفر
زمان80 دقیقه
محدودیت سنی18+ سال
قیمت180000 تومان

اتاق فرار آدم نما توسط مجموعه اسکیپ نویز طراحی شده و در یزد بلوار امام جعفر تأسیس شده است این بازی در حال حاضر با ژانر ترسناک در حال فعالیت می باشد. 

اتاق فرار آدم نما

شما و دوستانتون طی سفری تفریحی به کشور ترکیه، بعد از چند شب همه شما یک خواب مشترک میبینید؛ در خواب یک پیرمرد مرموز از شما درخواست کمک می کند ، کمک برای آزادی … . از کل خواب فقط یک اسم به یاد شما می ماند “Noise Hotel”.
با پرس‌وجو از افراد محلی متوجه می‌شوید این هتل در شهر متروکه ((واروشا)) که سال هاست کسی به آن‌جا نمی‌رود و خالی از سکنه است وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اتاق فرار حبس
حس کنجکاوی شما باعث میشود به همراه دوستانتان به این شهر متروکه بروید و “Noise Hotel” را پیدا کنید. راهی می‌شوید و با کمال تعجب متوجه میشوید این هتل فعال است!
وارد هتل میشوید و سراغ پیر مرد را از خدمه ی هتل میگیرید ولی کسی از این فرد اطلاعی ندارد …

مجموعه اسکیپ نویز به قوانینی بسیار مهم اشاره نموده اند لطفاً تمامی نکات زیر را مطالعه و سپس از آن ها پیروی نمایید:

هیچ کدام از اعضای تیم نباید به تاریکی و فضای بسته فوبیا داشته باشند در صورت داشتن فوبیا با پرسنل بازی هماهنگ نمایید.

در صورت حضور اکتور در فضای باز، حق پرتاب شیع، پرتاب وسیله یا هر گونه برخورد با اکتور به هیچ عنوان ندارید سعی کنید به اکتور ها نزدیک نشوید در صورت نقض قوانین، گیم مسترمی تواند جریان بازی را متوقف نمایید.

هیچ کدام از اعضای تیم نباید تحت تأثیر مواد هی روانگردان و مشروبات الکلی باشند در صورت مشاهده سانس کنسل خواهد شد.

لطفاً از داخل بردن هر گونه وسایل، به بازی خودداری فرماید در ابتدای بازی فقط تلفن همراه، توسط گیم مستر تحویل گرفته می شود در ضمن هیچ چیز دیگری از جمله جواهرات وغیره تحویل گرفته نمی شود.

در تمامی اتاق های بازی دوربین مداربسته قرار گرفته لطفاً از خسارت وارد کردن به بازی جدا خودداری فرمایید در صورت مشاهده، خسارت وارد شده به بازی را باید تقبل فرمایید.

از به همراه داشتن هر گونه خوراکی و نوشیدنی در مجموعه خودداری فرماید.

در روند بازی قراره از روی پله ها عبور نمایید در این صورت نور کافی برای شما فراهم خواهد شد در صورت تاریک بودن به هیج عنوان حرکت ننمایید.

اتاق فرار

مشخصات اتاق فرار آدم نما

اتاق فرار آدم نما در حال حاضر با ژانر های ترسناک، تئاتر تعاملی و هیجان انگیز در حال فعالیت می باشد در نظر داشته باشید که این اتاق برای افرادی که علاقه مند به ژانر ترسناک می باشند بسیار مناسب است.

در نظر داشته باشید که شما فقط 80 دقیقه در این بازی فرصت در اختیار دارید؛ باید ظرف 80 دقیقه تمامی معما ها را حل نموده و برنده این بازی بزرگ شوید در غیر این صورت اتفاقات ناگواری برای شما رخ خواهد داد.

حداقل تعداد نفراتی که می توانند در اتاق فرار آدم نما شرکت نمایند بین 4 الی 8 نفر می باشد در نظر داشته باشید که این بازی از معما های به شدت سختی برخوردار بوده و در انتخاب بازیکن برای تیم خود، از افراد باهوش و توانمند استفاده نمایید.

درجه سختی که برای این بازی در نظر گرفته شده 9 از 10 می باشد.

برای شرکت در اتاق فرار آدم نما باید رده سنی 18+ سال را رعایت نمایید در نظر داشته باشید که این بازی به هیچ عنوان برای افرادی که دارای بیماری های قلبی یا تنفسی می باشند به شدت خطرناک است.

قیمت و رزرو اتاق فرار آدم نما

اتاق فرار آدم نما در تمامی روز هی هفته فعال بوده و هر روز 4 سانس را ارائه می دهد.

شما می تواید این اتاق فرار را در ساعات 18. 20. 22 و 23:55 دقیقه رزرو نمایید لطفا از خالی بون سانس اطمینان حاصل را کسب فرمایید.

قیمت تعیین شده برای هر نفر در اتاق فرار آدم نما،  180000 هزار تومان می باشد البته توجه فرماید که قیمت این اتاق، برای سانس های عادی به 150000 هزار تومان کاهش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اتاق فرا بچه شیطان

اتاق فرار آدم نما در ساعات 18 و 20 با قیمت 150000 هزار تومان، ساعت 22 با قیمت 160000 هزار تومان و در ساعت 23:55 دقیقه با قیمت 180000 هزار تومان رزرو می گردد.

برای رزرو اتاق فرار آدم نما باید مبلغ یک نفر از بازیکنان را به عنوان مبلغ پیش پرداخت واریز نمایید.

آدرس: یزد، بلوار امام جعفر صادق کوچه ۲۱.

1 دیدگاه

  • سلام حتما امتحان کنید هم مکان خیلی خوب و طراحی خوبه داره و. برای پارک ماشین هم جا داره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *