اتاق فرار شوک

اتاق فرار شوک
ژانرترسناک و دلهره آور
درجه سختی8 از 10
تعداد نفرات4 الی 8 نفر
زمان80 دقیقه
محدودیت سنی16+ سال
قیمت150000 تومان

اتاق فرار شوک توسط مجموعه بد اسکیپ روم طراحی شده و در تهران، خیابان اکبر مشهدی تأسیس شده است.

اتاق فرار شوک

مردی ناشناخته با پیشنهاد یک چالش وسوسه‌انگیز شما و دوستان‌تان را به بازی دعوت می‌کند اما اتفاقات عجیبی پیش روی شماست.

مجموعه سکیپ پازل به قوانینی بسیار مهم اشاره نموده لطفاً تمامی نکات زیر را مطالعه و سپس از تمامی آن ها پیروی نمایید:

قبل توجه بازیکنان، لطفاً در انتخاب سانس مورد نظر دقت بسیاری را به خرج دهید زیرا در صورت کنسلی سانس از طرف شما، مبلغ بیعانه پس داده نمی شود.

بیشتر بخوانید: اتاق فرار بچه شیطان

در صورت تأخیر بیش از بیست دقیقه با کنسلی سانس یا کسر شدن از تایم سانس مواجه خواهید شد در نظر داشته باشید که مبلغ پیش پرداخت نیز پس داده نمی شود.

لطفاً 10 دقیقه زودتر در مجموعه حضور داشته باشید تا گیم مستر اطلاعات دقیق تری از بازی را به شما ارائه دهد.

توجه داشته باشید که شما در اتاق فرار شوک از تحرک بسیار بالایی برخوردار می باشد پس لطفاً در این اتاق از لباس های راحتی استفاده نمایید.

در صورت مشاهده هر گونه برخورد با اکتورها، جریان بازی متوقف خواهد شد پس به هیچ عنوان سعی ننمایید تا به اکتورها نزدیک شوید.

در تمامی اتاق های بازی دوربین مداربسته قرار گرفته لطفاً از خسارت وارد کردن به بازی جدا خودداری فرمایید در صورت مشاهده، خسارت وارد شده به بازی را باید تقبل فرمایید.

برای افرادی که دارای وسیله نقلیه می باشند جای پارک موجود است و از این بابت نگران نباشند.

مشخصات اتاق فرار شوک

اتاق فرار شوک بر اساس داستانی با ژانر های ترسناک و دلهره آور طراحی شده و تا به امروز توانسته میان اتاق فرار های تهران جایگاه بسیار مناسبی را به خود اختصاص دهد.

اتاق فرار

در نظر داشته باشید که برای به پایان رساندن این اتاق فرار فقط 80 دقیقه زمان در اختیار دارید تا تمامی معما ها را حل نموده و برنده این بازی شوید در غیر این صورت سرنوشت بسیار خطرناکی در انتظار شما خواهد بود.

حداقل تعداد نفراتی که می توانند در این اتاق فرار شرکت نمایند بین 4 الی 8 نفر می باشد، طبق گفته بازیکنان، این اتاق از معما های به شدت سختی برخوردار می باشد، لطفاً در انتخاب بازیکنان برای تیم خود از افراد توانمند و باهوش استفاده نمایید تا در حل معما ها با مشکل روبه رو نشوید.

درجه سختی که برای اتاق فرار شوک در نظر گرفته 8 از 10 می باشد.

حداقل رده سنی که می تواند در این اتاق فرار شرکت نماید 16+ سال می باشد در نظر داشته باشید که سناریو چیده شده برای اتاق فرار شوک به هیچ عنوان برای سنین زیر 16 مناسب نمی باشد.

اتاق فرار شوک برای افرادی که دارای بیماری های قلبی یا تنفسی می باشند به شدت خطرناک بوده و به هیچ عنوان به آن ها توصیه نمی شود.

قیمت و رزرو اتاق فرار شوک

شما می توانید این اتاق فرار را به صورت غیر حضوری در سایت های معتبر رزرو نمایید.

قابل توجه می باشد که این بازی در تمامی روز های هفته فعال بوده و هر روز 4 سانس را ارائه میدهد.

قیمت تعیین شده برای هر نفر در اتاق فرار شوک، 150000 هزار تومان می باشد لازم به ذکر می باشد که قیمت این اتاق فرار در مقایسه با تمامی اتاق فرار های تهران بسیار مناسب می باشد.

بیشتر بخوانید: اتاق فرار آدم نما

برای رزرو اتاق فرار شوک باید مبلغ150000 هزار تومان را به عنوان مبلغ پیش پرداخت، پرداخت نماید تا سانس مورد نظر به نام شما رزرو گردد.

شما می توانید اتاق فرار شوک را در ساعات 17. 19. 21 و 23 رزرو نمایید لطفاً از خالی بودن سانس اطمینان حاصل را کسب فرمایید.

آدرس: تهران، خیابان اکبر مشهدی، بعد از میدان بازار دوم، بعد از کوچه یاسری.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *