اتاق فرار جوغن

اتاق فرار جوغن
ژانرترسناک و دلهره آور
درجه سختی8 از 10
تعداد نفرات4الی 10نفر
زمان90دقیقه
محدودیت سنی16+ سال
قیمت190000 تومان

اتاق فرار جوغن دارای ژانر هی ترسناک و دلهره آور می باشد این اتاق فرار را مجموعه اسپوکی اسکیپ طراحی کرده است.

اتاق فرار جوغن

نقشه این گنج دستمه،
هرچه سریع‌تر خودتونو به من برسونید.

طبق تحقیقات صورت گرفته بر روی اتاق فرار جوغن، شما باید در این بازی قوانینی را رعایت نمایید لطفا قوانین زیر را مطالعه نموده و از آنها پیروی نمایید:

رعایت حجاب اسلامی برای بانوان، واجب می باشد.

لطفا در مجموعه شئونات را رعایت فرماید.

شما و گروهتان در اتاق فرار جوغن از تحرک به شدت بالایی برخوردار می باشید لطفا سعی نمایید در این بازی از لباس های راحتی استفاده نمایید تا به راحتی بتوانید حرک کنید.

لطفا برای رزرو سانس، دقت بسیاری را به خرج دهید زیرا در صورت کنسلی یا هر گونه اختلال در برگزاری سانس، با پس ندادن مبلغ بیعانه مواجه خواهید شد.

سعی بر این موضوع داشته باشید که 10 دقیقه زودتر در مجموعه حضور پیدا نمایید تا از مشکلاتی همچون ترافیک و غیره خوداری فرماید در ضمن اطلاعات بیشتری نیز از این اتاق فرار بدست آورید.

در صورت تاخیر بیش از حد با کنسلی سانس مواجه خواهید شد به یاد داشته باشید که در ازای هر یک دقیقه تاخیر، یک دقیقهن یز از سانس شما کسر خواه شد.

توجه داشته باشید که به هیچ عنوان به اکتور ها نزدیک نشوید به هیچ وجه با اکتور ها برخورد نداشته باشید در صورت نقض این قوانین جریان بازی متوقف خواهد شد.

قابل توجه افرادی که اواس بازی انصراف می دهند، مبلغ تمام و کمال گرفته می شود.

در تمامی اتاق های این بازی، دوربین مداربسته قرار گرفته است در نظر داشته باشید که تمامی حرکات شما مشاهده می شود.

ما و تیم اسکیپ پازل امیدواریم که شما و تیمتان در این بازی، بهترین خاطره را داشته باشید.

مشخصات اتاق فرار جوغن

اتاق فرار جوغن در حال حاضر با ژانر های ترسناک، دلهره آور و هیجان انگیز فعالیت می نمایید این بازی تا به امروز بسیار مورد توجه پلیر های که علاقه مند به ژانر های ترسناک می باشند قرار گرفته است.

مدت زمانی که شما برای تمام کردن این بازی وقت در اختیار دارید  90 دقیقه می باشد توجه داشته باشید که این اتاق فرار از زمان به شدت مناسبی برخوردار می باشد.

برای شرکت در این اتاق فرار شما نیازمند به تیم های 4 الی 10 نفره می باشید لطفا سعی نمایید بیشتر از افراد باهوش در تیم خود استفاده نمایید تا بتوانید به راحتی تمامی معماه ها را حل کرده و بازی را به عنوان یک برنده ترک نمایید.

اتاق فرار

حداقل سختی که برای معما های این اتاق فرار تعیین شده است 8 از 10 می باشد طبقگفته بازیکنان این بازی از ترس به شدت بالایی برخوردار است و معما های جالبی هم دارد.

میانگین امتیازاتی که بازیکنان به این اتاق فرار داده اند 10 از 10 می باشد و نسبت به تمامی بازی های کرج بسیار امتیاز خوبی را نصیب خود کرده است.

برای شرکت در اتاق فرار جوغن باید رده سنی 16+ سال را رد کرده باشید و به هیچ عنوان زیر 16 سال نباشید توجه شما را بر این موضوع جلب می نمایم که این بازی برای افراد یکه دارای بیماری های خاص می باشند به شدت خطرناک است.

قیمت و رزرو اتاق فرار جوغن

قیمتی که پرسنل برای این بازی تعیین کرده اند 190000 هزار تومان می باشد؛ البته عجله نکنید این قیمت برای سانس VIP می باشد و قیمت سانس های عادی 180000 هزار تومان می باشد.ی

بیشتر بخوانید: اتاق فرار مقبره خانوادگی

قیمت این بازی در ساعات 12. 14 و 16، 180000 هزار تومان و در ساعات 18. 20 و 22 با قیمت 190000 هزار تومان رزرو می گردد.

برای رزرو کردن این بازی باید مبلغ 2 نفر از بازیکنان تیم را به عنوان بیعانه پرداخت نمایید.

آدرس: کرج، کمالشهر، بلوار گل‌ها، نبش نهم شرقی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *