اتاق فرار مک کامی

اتاق فرار مک کامی
ژانروحشت ، وهم آلود و دلهره آور
درجه سختی7 از 10
تعداد نفرات4 تا 10 نفر
زمان90 دقیقه
محدودیت سنی16+ سال
قیمت180000 تومان

اتاق فرار مک کامی یکی از بازی های مجموعه هیلش اسکیپ می باشد که دارای داستانی زیبا و معما هایی که به راحتی می توان آن ها حل کرد.

اتاق فرار مک کامی

داستان بازی در مورد یک خانه خیلی بزرگ است که صاحب این خانه آقای مک کامی است.

آقای مک کامی یک فرد بازنشته از ارتش می باشد که در ارتش در زمینه دریایی فعالیت می کرد ایشان دستوار ساخت یک خانه خیلی بزرگ را داده است ولی این چیزی که آقای مک کامی ساخته است اصلا شبیه به یک خانه هم نیست و بیشتر شبیه به یک شکنجه گاه خیلی ترسناک است و اهالی اون محل اسم این خانه را خانه وحشت گذاشته اند و بعضی ها هم به خاطر این خانه، از آن محل به یک محل دیگر رفته اند.

آقای مک کامی معلوم نیست که چرا این خانه را ساخته است ولی هر چه که هست می خواهد مردم را بترساند و آنان را آزار دهد برای این کار گفته است که هرکسی بتواند به این خانه بیاید و از این خانه بیرون برود من بهش 20,000 دلار می دهم.

و افراد زیادی هم برای این جایزه کوفتی به این خانه رفته اند، اما هرکسی توانست از این خانه خارج شود مشکلات روانی بسیار جدی ای را گرفته است برای مثال از سایه خودش هم می ترسد و نمی توانند به درستی حرف بزنند.

حالا شما گروهی هستید که می خواهید به این خانه بروید و راز اینکه آقای مک کامی چرا این خانه را ساخته است را پیدا کنید و توجه داشته باشید که شخصی قبلا از این خانه بیرون آمده، توانسته یک راه ارتباطی برای شما که می خواهید به خانه بروید مخفی کند تا شما را در مواقع ضروری راهنمایی کند.

بسیار بسیار مراقب باشید که آقای مک کامی شمارا نبیند چون اگر ببینید…

( این داستان به صورت کاملا واقعی می باشد)

مشخصات اتاق فرار مک کامی

مشخصات هر اتاق فرار یکی از بخش هایی می باشد که اگر شما آن ها را بلد باشید بازی برای شما لذت بخش تر است.

ژانر هر اتاق فرار خیلی مهم است و ژانر این اتاق فرار وحشت، رازآلود و دلهره آور طراحی شده است به همین دلیل افراد سنین کمتر از 16+ سال نمی توانند این بازی را انجام دهند وی اگر بازیکنی را می خواهید در تیم خود بیاورید که سنش کمتر از 16 سال است می توانید با پرسنل بازی تماس حاصل فرمایید و با آنها مشورت کنید.

سختی این بازی 7 از 10 می باشد که یعنی معما های این بازی برای شما آسان می باشد و شما می توانید به راحتی این معما های را حل کنید و شما، دیگر نگران زمان نباشید چون زمانی که برای هر سانس درنظر گرفته شده 90 دقیقه می باشد و شما به راحتی میتوانید بازی را به اتمام برسانید.

تعداد نفراتی را که می توانید در تیم خود شرکت دهید حداقل 4 نفر و حداکثر 10 نفر است و شما می توانید با آوردن افراد باهوش در تیم معما ها را راحتر حل کنید و این کار باعث می شود تا شما بتوانید بازی را سریع تر حل کنید.

بیشتر بخوانید: اتاق فرار چشم روشنی

  • ژانر: وحشت، رازآلود و دلهره آور
  • محدودیت سنی: 16+
  • سختی: 7 از 10
  • زمان: 90 دقیقه
  • تعداد نفرات: 4 تا 10 نفر

رزرو اتاق فرار مک کامی

شما می توانید برای رزرو این بازی به صورت مجازی از طریق سایت های دیگر اقدام به رزرو نمایید.

این بازی در تمام روز های هفته فعال است و شما می توانید از ساعت 12:00 که اولین سانس بازی است و تا ساعت 23:55 که آخرین سانس بازی است این بازی پرهیجان را امتحان کنید.

آدرس: تهران، خیابان پیروزی، چهار راه کوکا ابتدای نبرد شمالی نبش پاساژ کساء.

قیمت اتاق فرار مک کامی

این بازی در هر روز 7 سانس دارد که در ساعت های 12:00 و 14:00 و 16:00 و 18:00 و 20:00 و 22:00 و 23:55 می باشد و قیمتی که برای هر نفر درنظر گرفته شده است 180,000 تومان می باشد که این قیمت نسیت به اتاق فرار ای دیگر تهران قیمت مناسبی است.

بیشتر بخوانید: اتاق فرار لعین

این بازی سانس VIP ندارد و همه سانس های این بازی به صورت معمولی می باشد.

شما می توانید با پرداخت 130,000 تومان هر سانسی را که می خواهید رزرو کنید.

سئوالات متداول

ژانر اتاق فرار مک کامی چیست؟

ژانر این بازی وحشت، رازآلود و دلهره آور طراحی شده است.

زمان این اتاق فرار چقدر است؟

مدت زمانی که برای این بازی درنظر گرفته شده است 90 دقیقه می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *