فیلم سینمایی کینه

فیلم سینمایی کینه (the grudge)معروف ترین فیلم ترسناک دنیا است که همه حداقل یک بار یا اسمش را شنیده‌اند یا تکه ای از فیلم را دیده اند و جزو محبوب ترین و ترسناک ترین فیلم سینمایی های دنیا است. معروف ترین تکه این فیلم هم ان جا است که روح زنی از چاه در تلویزیون در میاید و از تلویزیون هم در میاید.

فیلم سینمایی کینه

این فیلم دو بار ساخته شده است و دو نسخه ی امریکایی و ژاپنی دارد که نسخه ی امریکایی این فیلم در سال ۲۰۰۴ ساخته شده است که از روی نسخه ی ژاپنی این فیلم که در سال ۲۰۰۲ ساخته شده است.

Ju on _ the grudge (2002)

فیلم سینمایی کینه: این فیلم ساخت کشور ژاپن فیلمی در ژانر ترسناک به کارگردانی اقای تاکاشی شیمیزو و به نویسندگی تاکاشی شیمیزو است در این فیلم بازیگرانی چون مگومی اوکینا، میساکی ایتو، میسا اوهارا، یویی ایچیکاوا و غیره … به ایفای نقش پرداخته اند.

The grudge (2004)

فیلم سینمایی کینه:این قسمت اول نسخه ی امریکایی این فیلم است که در ۲۲ اکتبر ۲۰۰۴ به نمایش در امد. داستان در مورد کارن (سارا میشل گلار) دانشجوی رشته ی مدد کاری اجتماعی است که با دوست پسرش داگ (جیسون بهر) در ژاپن زندگی میکند.

بیشتر بخوانید: فیلم سینمایی احظار

این فیلم ۱۸۰ میلیون دلار فروش به یک موفقیت بزرگ رسید که بسیار فرا تر از انتظار تحلیلگران و مدیران و سونی پیکچرز بود

کارگردان این قسمت اقای تاکاشی شیمیزو است و نویسنده این قسمت stephen susco است.

The grudge 2 (2006)

قسمت دوم دو سال پس از قسمت اول در ۱۳ اکتبر ۲۰۰۶ اکران شد. داستان در مورد اوبری دیویس (امبر تاملبر) خواهر کوچک کارن است که پس از تماس تلفنی با مادرش (جوانا کسیدی) در مورد حبس کارن در یک بیمارستان روانی پس از وقایع فیلم قبلی برای دیدن با او به تو کیو ژاپن سفر میکند. این فیلم مانند فیلم قبلی خود با موفقیت ۷۰ میلیون دلار در سراسر جهان به موفقیت رسید.

کارگردان این قسمت هم مانند قسمت قبلی اقای تاکاشی شیمیزو است و نویسنده این قسمت هم مانند قسمت قبلی stephen susco است.

The grudge 3 (2009)

فیلم سینمایی کینه: در شیکاگو تنها بازمانده  کینه دو جیک کیمبل بود که در یک بیمارستان روانی بستری است پزشک او دکتر سالیوان (شاونی اسمیت) معتقد نیست که توسط ارواح مورد تعقیب قرار گرفته است وقتی جیک در سلولش  که تقریبا تمام استخوان هایش شکسته شده بود کشته شد. دکتر سالیوان تصمیم میگیرد تحقیقات را در این باره اغاز کند.

کاگردان این قسمت توبی ویلکینز و نویسنده برد کین است.

این فیلم برخلاف دو قسمت قبلی اکران عمومی نیافت و مستقیما در اواسط سال ۲۰۰۹ وارد شبکه خانکی شد.

The grudge 4 (2020)

فیلم سینمایی کینه: در ابتدا به نظر میرسید فیلم جدیدی که در سال ۲۰۲۰ منتشر شد قرار است یک باز راه اندازی برای نسخه های قبلی باشد اما این فیلم تبدیل به یک دنباله ی دیگر برای این مجموعه شد.

کاردان این قسمت نیکلاس پس و نویسنده نیکولاس پس است.

و میتوانید برای تجربه ی ترس این فیلم به اتاق فرار کالبد مراجعه نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *