فیلم ایت

فیلم ایت(آن) در دو بخش ساخته شده است که هرکدام زیبایی و ترس خاص و متفاوتی را به تماشاگران منتقل می‌کند و تماشای این فیلم کار هر کسی نیست و دلی شجاع و نترس می‌خواهد.

فیلم ایت بخش 1

درباره فیلم ایت:

ساخت این فیلم از سال 2009 روی میز رفت تا اجرا شود، اما هر بار شروع به ساخت فیلم می‌کردند پروژه به مشکلاتی  بر می‌خورد و پروژه کنسل می‌شد؛ به همین دلیل این فیم پروژه بزرگی به شما می‌آید.

نویسنده فیلم نامه کری فوفانو، با الهام گرفتن از رمانی به همین نام با نویسندگی استیون کینگ شروع به نوشتن فیلم نامه کرد و این را هم باید گفت که این فیلم نامه چندین بار ویرایش شده تا این فیلم ترسناک و بسیار هیجان انگیز و زیبا شکل بگیرد و موجب تحسین منتقدان شود.

فیلم برداری در تاریخ 27 ژوئن 2016 شروع شد و 21 سپتامبر 2016 به اتمام رسید؛ اکران خصوصی فیلم ایت(آن)  به کارگردانی اندی موسکیتی، 5 سپتامبر2017 اجرا شد و اکران و پخش عمومی فیلم در تاریخ 8 سپتامبر 2017 آغاز شد.

جالب است که بدانید بوجه این فیلم فقط و فقط 35 میلیون دلار بوده است و در سراسر جهان بیش از 700 میلیون دلار فروش داشته است که مبلغی باور نکردنی است و این فیلم را به پرفروش ترین فیلم ترسناک تاریخ سینما تبدیل کرد.

این مطلب رو هم بگم که قبل این فیلم در سال 1990 مینی سریالی با همین نام و برگرفته از همان رمان ساخته شد که نظرات و انتقادات به شدت منفی و بدی دریافت کرد.

داستان فیلم ایت (آن): بخش1

داستان فیلم ایت از این قرار می باشد که: در زمستان سال 1988 در شهر دری پسر بچه ای به نام جرجی به بیل که برادرش است، با لجاجت اسرار می‌کند که با او در هوای بارانی به بازی برود، اما بیل به دلیل کسالت و لکنت زبان خود پیشنهاد جرجی را رد می‌کند وجرجی به تنهایی به بازی می‌رود.

جرجی کنار رودی، با قایق کاغذی خود در حال بازی بود که جریان آب، قایق جرجی را با خود به درن فاضلاب می‌برد؛ جرجی در حین یافتن قایق خود به دلقکی می‌رسد که بادکنکی قرمز در دست دارد و از او می‌پرسد که تو کی هستی و دلقک با لحن عجیبی میگوید: من پنی وایزم.

جرجی پس از دیدن عکس العمل های ترسناکی از پنی وایز میخواهد که فرار کند، اما دیگر دیر است و دلقک جرجی را شکار و دستش را قطع می‌کند و او را با خود به فاضلاب می‌برد.

پس از گذشت چند ماه و در سال 1989، زمانی که به دلیل مردن جرجی، بیل از طرف خانواده طرد شده بود و تنها کسانی که داشت اعضای باشگاه بازندگان که بهترین دوستانش آن را تشکیل می‌دادند بود و بیشتر وقت خود را با آنها می‌گذراند و می‌شود گفت دیگر اعضای باشگاه بازندگان خانواده بیل بودند.

بیل مرگ برادرش را قبول نکرده و معتقد است که او گم شده است ومی‌خواهد که در طول تابستان به دنبال برادر خود بگردد و گم شدن هزاران بچه دیگر به طور مرموزانه ای، انگیزه بیل را بیشتر می‌کند؛ پس ا اضافه شده 2 پسر بن ومایک و 1 دختر به نام بورلی، به باشگاه بازندگان، اعضا کامل می‌شوند؛ نقطه مشترک تمام این افراد به علاوه زندگی بدی که داشتند این بود که از سمت پسری به نام هنری باورز و زیر دستانش مورد آزار و اذیت قرار می‌گرفته اند.

اعضای گروه به گفت و گو می‌پردازند و متوجه می‌شوند که تمامی آنها بجز ریچی، توسط پنی وایز مورد حمله قرار گرفته اند؛ پس از کمی تامل همه آنها به دلقکی معلوم الحال می‌رسند.

بن که در حال تحقیق درس تاریخ بوده است میگوید که سالها پیش هم در این شهر کودکان به طور سریالی ناپدید می‌شدند و هیچ اثری از آنها پیدا نشده است؛ آنها پس از کمی تحقیق می‌فهمند پنی وایز هر 27 سال یک بار بیدار می‌شود و در طول یک سالی که بیداری است به شکار کودکان می‌رود و از ترس آنها استفاده و تغذیه می‌کند تا بتواند به زندگی شیطانی خود ادامه دهد.

بیلی با فهمیدن این موضوع حس می‌کند به برادر خود نزدیک است؛ پس می‌خواهد به خانه ای متروک که فکر می‌کند پنی وایز در آن جا زندگی می‌کند برود، اعضا را راز ی می‌کند و به آن خانه می‌روند.

پس از ورود به خانه همه چیز عادی به نظر می‌رسید، تا اینکه…

انتخاب بازیگران برای فیلم ایت

موسکیتی، کارگردان این فیلم، سعی داشت فیلم را در فصل تابستان شروع کند؛ زیرا بازیگران مهم فیلم دانش آموز بودند و در فصل تابستان فرصت بیشتری برای کار کردن داشتند.

بالاخره در ماه فوریه 2016 موسکیتی برای انتخاب بازیگران وسواس زیادی به خرج داد و از بین 300 نفر هنرآموز نوجوان اعضای باشگاه بازندگان را انتخاب کرد و تشکیل داد.

پس از این همه انتظار، در تاریخ 2 ژوئن 2016 جیدن لیبهر برای نقش اصلی فیلم یعنی بیل انتخاب شد؛ کمی بعد هم از هالیوود ریپورتر خبر رسید که بیل اسکاشگورد برای نقش دلقک شیطانی داستان انتخاب شده است؛ سپس جک دیلن گریزر، جوزن جیکوبس، فین ولفهارد؛ وایات اولف و جرمی ری تیلور افراد دیگری بودند که به عنوان بازیگر به این فیلم اضافه شدند.

در تاریخ 21 ژوئن 2016 خبری رسید که نیکلاس همیلتون هم به این پروژه، به عنوان بازیگر انتخاب و اضافه شده است؛ ککمی بعد هم بوتت به این پروژه اضافه شد؛ همچنین در تاریخ 21 ژوئن 2016 اعلام شد سوفیا لیلیس، اولین انتخاب موسکیتی، برای نقش بورلی مارش انتخاب شده است.

فیلم ایت

جزئیات بازیگران نوجوان فیلم ایت:

بازیگران فیلم ایت:

بیلی : جیدن لیبرهر.

رهبر گروه و همچنین نقش اصلی فیلم که در آخر هم او پنی وایز را شکست می‌دهد…

ایت(پنی وایز) : بیل اسکاشگورد.

شیطان داستان که اعضای گروه و تمام شهر را به چاهی عمیق و ترسناک فرو برد…

ریچی توییز : فین ولفهارد.

بهترین دوست ویلیام و همچنین خنگ ترین عضو گروه…

بنجامین : جرمی ری تیلور.

تنبل ترین و هم چنین باهوش ترین فرد گروه که بیشترین کمک را به نده ماندن اعضای گروه کرد…

جزعیات بازیگران فیلم ایت قسمت 2:

https://escapepuzzle.ir/hate-movie/

بورلی مارش : سوفیا لیلیس.

تنها دختر گروه که همین داستان بسیار عجیب است و توسط پدرش مورد تجاوز قرار می‌گیرد…

استنلی : وایات اولف.

عضو یهودی گروه که به شیطان و جن اعتقاد زیادی دارد و تقریبا باهوش ترین فرد گروه است…

مایکل : چوزن جیکوبس.

عضو رنگین و سیاه پوست گروه که به همین علت هنری او را بیشتر از بقیه اذیت می‌کند…

بیشتر بخوانید: فیلم ترسناک کینه

ادوارد : جک دیلن گریزر.

پسری که وجود او در گروه عجیب است و دارای بیماری آسم است…

هنری باورز : نیکلاس همیلتون.

جوان زورگو و جامعه ستیز افراد گروه را اذیت می‌کرد…

جورجی : جکسون رابرت اسکات.

برادر کوچک بیلی.

می‌توانید برای تجربه همچین لحظاتی به اتاق فرار توهم در شهر تهران مراجعه بفرمایید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *