فیلم لبخند

اتاق فرار لبخند
ژانرمهیج ، وحشت و معمایی
درجه سختی6 از 10
تعداد نفرات4 تا 10 نفر
زمان90 دقیقه
محدودیت سنی16+ سال
قیمت160000 تومان

فیلم لبخند، فیلم متفاوت و مهیج که حول یک تیمارستان  روانی و لبخند های ترسناکی که برخی بیماران به آن مبتلا بودند می‌چرخد و روایت می‌شود.

فیلم لبخند

این فیلم به کارگردانی و نویسندگی پارکر فین بود که اولین تجربه کارگردانی فیلم بلند پارکر هم بوده است؛ این فیلم محصول سال 2022 است.

سال 2020 اعلام شد که این فیلم الهام گرفته از فیلم لورا نخوابیده است و قرار است که بر روی خط تولید برود؛ بازیگران در تاریخ اکتبر 2021 معرفی شدند و شروع فیلم برداری در همان ماه در شهر نیوجرسی شروع شد. گروه سازنده فیلم، این فیلم را اول برای پخش خصوصی ساخته بودند؛ اما پس از این که متوجه شدند این فیلم بیننده و طرفدار زیادی پیدا کرده، تصمیم گرفت که آن را به روی پرده سینما ببرد و پخش عمومی را شروع کند.

اولین پخش عمومی فیلم در تاریخ 22 سپتامبر 2022، در جشنواره فنستیک آغاز شد و در تاریخ 30 سپتامبر به دست گروه پیکچرز در کشور آمریکا اکران شد.

افتخارات و انتقادات

فیلم لبخند، جمعا نظرات مثبت زیادی را دریافت کرد؛ این فیلم از جامپ اسکرها (ترس یهویی)، ارزش تولید و نقش آفرینی بیکن تمجید را به دست آورد، با این حال که این فیلم شباهت های زیادی به فیلم حلقه و تعقیب می‌کند داشت.

همچنین این فیلم با بودجه کمی که داشت، یعنی 17 میلیون دلار، توانست 213 میلیون دلار توانست به دست آورد.

داستان فیلم لبخند

در یک تیمارستان، دکتر رز کوتر برای درمان یکی از بیماران خود (لورا)، به ملاقاتش می‌رود؛ لورا چند روز قبل شاهد خودکشی استاد دانشگاهش جلوی چشمانش بوده است.

رز شروع به صحبت می‌کند که لورا می‌گوید: چند وقتی است که موجودی من را تعقیب می‌کند و خود را به صورت اطرافیانم در می‌آورد و به من لبخند می‌زند، امروز هم قراره که من بمیرم.

رز هم برای اینکه او را آرام کند شروع به حرف های آرام کننده می‌زند که یکدفعه لورا با وحشت خیلی زیاد می‌گوید که آن موجود در اتاق است و پشت سر رز قرار دارد؛ در حالی هیچ چیزی در تاق نبود.

فیلم لبخند

سپس لورا شروع به داد و فریاد می‌کند و به خود آسیب می‌زند و شروع به شکستن وسایل اتاق می‌کند.

رز به سمت در می‌رود تا درخواست کمک کند؛ وقتی به اتاق بازمی‌گردد لورا می‌بیند که تکه ای از گلدان شکسته را با لبخند بسیار ترسناک برداشته و صورت خود را به صورت لبخند پاره می‌کند و بعد گلویش را پاره می‌کند ومی‌میرد.

بعد از این اتفاق رز متوجه بیمار دیگری می‌شود که با لبخند به او نگاه می‌کند؛ رز به سمت بیمار می‌رود و بیمار با خود زمزمه می‌کند: تو می‌میری، تو می‌میری، تو می‌میری…

بیشتر بخوانید: فیلم ترسناک راهبه

که یکدفعه به سمت رز حمله ور می‌شود؛ رز سریعا درخواست کمک می‌کند که بیمار را آرام کنند؛ اما وقتی پرستاران می‌آیند می‌بینند که بیمار آرام در جای خود خوابیده و کاری به کار رز ندارند.

سرپرست تیمارستان به دلیل اینکه نگران سلامتی رز می‌شود، او را به یک هفته مرخصی با حقوق می‌دهد.

اما زمانی که رز به خانه می‌رود…

مقدار فروش این فیلم

فیلم لبخند از  زمان اکران تا 4 نوامبر 2022 توانست فقط در کشور های آمریکا و کانادا 94.7 میلیون دلار فروش داشته باشد و در مناطق دیگر جهان 94.1 میلیون دلار فروش داشت؛ که مجموعا 188.8 میلیون دلار فروش جهانی داشته است.

این فیلم در آمریکا و کانادا، همراه فیلم برویچ اکران شد و پیش بینی شد که در آخر هفته افتتاحیه از 3645 سینما، 16 تا 20 میلیون، می‌تواند فروش داشته باشد.

برای این که بتوانید لحظاتی از زندگی خود را مانند فیلم لبخند بگذرانید می‎‌توانید به اتاق فرار اسرار مومیایی مراجعه فرمایید و لحظات خوبی را داشته باشید.

با سپاس فراوان از شما گه تا اینجا ما رو همراهی کردید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *