فیلم آنابل 2:آفرینش

سلام امروز میخواهیم فیلم فیلم آنابل 2:آفرینش  در ژانر ترس‌ را به شما معرفی کنیم،در ادامه باما همراه باشید.

 فیلم آنابل 2:آفرینش

آنابل:آفرینش فیلم فراطبیعی و ترسناک است،اولین نسخه این فیلم در سال ۲۰۱۴منتشر شد که مردم استقبال خوبی کردند و فروش بسیار بالایی داشت.

داستان

فیلم آنابل‌آفرینش در مورد یک عروسک تسخیر شده است، ساموئل مولینز یک عروسک ساز است و همسرش استر مولینز دخترشان را یک سانحه رانندگی از دست میدهند،بعد از این حادثه ساموئل و استر دچار افسرگی شدیدی میشوند به طوری که حاضر میشوند با یک موجود اهریمنی ارتباط برقرار کنند آن‌ها باور دارند که این موجود اهریمنی روح دخترشان است.

این زوج اجازه میدهند که این موجود یکی از عروسک هایشان را تسخیر کند و به وسیله آن وارد دنیای انسان‌ها شود،شارلوت سرپرست ۶ دختر یتیم است و به دنبال مکانی است که با این دختران یتیم زندگی کند.

این زوج به شارلوت و دختران یتیم اجازه میدهد تا در خانه‌شان زندگی کنند،جنیس نام یکی از دختران یتیم است او به طوری ناخواسته با عروسکی که موجود اهریمنی آن را تسخیر کرده بود ارتباط برقرار میکند، نیروی اهریمنی سعی میکند که از طریق این دختر از جسم عروسک بیرون آمده و به جسم این دختر راه پیدا کند.

عوامل ساخت

کارگردان این فیلم آقای دیوید اف، سند برگ است

تهیه کننده: پیتر سفرن و جیمز وان   نویسنده: گری دوبرمن،

بازیگران: استفانی سیگمن، تالیثا بیتمن، لولو ویلسون، آنتونی لاپالیا، میراندا اتو و…

موسیقی: بنجامین والیفش    فیلم بردار: ماکسیم الکساندر

سال ساخت

این فیلم محصول کشور آمریکا است و تاریخ انتشار این فیلم ۱۱اوت ۲۰۱۷است،مدت زمان این فیلم ۱۰۹دقیقه است.

هزینه و فروش

هزینه ساخت این فیلم حدود ۱۵ میلیون دلار بوده است و فروش آن ۳۰۶میلیون دلار است. این فیلم فروش خوبی داشته است و مورد استقبال بسیاری از مردم جهان قرار گرفته است.

نقد و بررسی

 فیلم آنابل 2:آفرینش

یکی ویژگی‌های مثبت این فیلم که آقای جیمز وان آن را خلق کرده است این است که فضا سازی و ایجاد ترس و وحشت را با استفاده از تکنیک های ساده و پیش افتاده ساخته است.

فضا و مکان فیلم خانه ای است که قرار است هربار در آن قرار است عروسک آنابل برای چند دفعه تماشاگر را در موقعیت های ساکت و حساس به وحشت بیندازد،تنها عاملی که با آن میشود این داستان ترسناک را سر پا نگه دارد ایجاد خلاقیت در صحنه های ترس و وحشت است که عوامل ساخت از عهده آن به خوبی برآمده اند.

آنها با استفاده از خلاقیت خود توانسته اند لحظه‌های ترسناک فیلم را به طوری طراحی کنند که شباهتی با قسمت قبلی خود نداشته باشد.البته طرفداران ژانر وحشت در موقیعت های ترسناک به خوبی انتظار دارند که با چه صحنه ای رو به رو میشوند.

بیشتر بخوانید: آنابل1

در ساخت یک فیلم ترسناک نکات فنی اهمیت زیادی دارند که باید به درستی انجام شوند در فیلم آنابل:آفرینش این نکات به درستی رعایت شده بودند، استفاده از افکت های ترسناک و جلوه‌های صوتی کر کننده مدت بسیار زیادی است که در فیلم های ترسناک استفاده میشود.این کارها باعث میشود تا مخاطب در یک شوک چند ثانیه ای حاصل از ترس فرو برود این ویژگی‌ها به خوبی در آنابل:آفرینش دیده میشدند.فیلم برداری و قاب بندی های صحیح دوربین یکی دیگر از نکات مثبت این فیلم به حساب می‌اید.

فیلم از پالت‌های رنگی یکنواختی برخوردار است،دو بازیگر کودک اصلی نقش خود را به خوبی ایفا کردند در فیلم هایی که عروسک تسخیر شده در آنها وجود دارند مرکز اصلی اتفاقات ترسناک روی همین عروسک اجرا میشوند،و همچنین تماشاگران این فیلم انتظار دارند که صحنه های ترسناک فیلم از سوی این عروسک اتفاق بیفتد

در مجموع آنابل:آفرینش اثر ترسناکی محسوب مشود که توانسته است رضایت بسیاری از علاقه مندان ژانر وحشت را بگیرد

اگر دوست دارین ترس‌های بیشتری را باما تجربه کنید به: اتاق فرار های (اسرار مومیایی)(حمام شوم)(سجین مشهد) سربزنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *